ninini Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 hei.. er i uke 17 nå og begynner å bli litt utålmodig etter å kjenne liv... var på ul i uke 12 og da var alt helt bra, men når skal man egentlig kjenne noe.. skal til jm 1 august, så regner med at hun vil lytte etter hjertelyd og sånn da, men synes det er litt sånn lei mellomperiode nå.. men hadde noe vært glat ville jeg vel hatt smerter eller blødd.. noen andre som ikke merker noe enda i samme uke?? husker ikke når jeg kjente liv sist, men mener å huske at jeg ikke kunne kjenne alle bevegelsene han gjorde i magen på ordinær ul i uke 18.. men noe kjente jeg.. hmm... er veldig usikker..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Det er ikke unormalt å ikke kjenne så mye liv før uke 20 og mere... Så jeg ville prøvd å roa meg med det =) Men jeg vet det ikke er lett, for jeg var selv 17 uker og kjente ikke noen ting de siste to ukene før UL og da så jeg at det var full fart i lilleputt =) Nå er jeg i uke 20 og kjenner mye liv hver eneste dag... (dette er vår 3.)
ninini Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2011 tusen takk for svar er ikke kjempeengstelig, men tenke rjo litt på det, men har tenkt litt mer på det og mener bestemt jeg kjente liv ganske sent sist også, så da får jeg bare vente i spenning på å få noen signaler fra bebbis snart og jm finner sikkert hjertelyden og da vet man jo at det er liv derinne hehe
TONEbabe Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Normalt kjenner man del mellom uke 17 og 22. Jeg var på ul i uke 13, og fikk beskjed om at det kom an på hvor morkaka var plassert. Den kan enten feste seg på fremre eller bakre vegg. Min morkake var festet på fremre vegg, og ville derfor fungere som en ekstra støtpute for boksing og spark innenfra. Han mente dermed at jeg måtte regne med at jeg kanskje ikke kjente liv før nærmere uke 22, og at jeg ikke måtte bli bekymret av den grunn. Er i uke 15 nå, så har ennå uker igjen før det :/ Utålmodig jeg og men... I allefall godt å bli advart!
Dolis Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er 19+2 og kan enda ikke si sikkert at jeg har kjent liv, men har vært på ul og morkaka ligger ut mot magen så jordmora mente det er forklaringen på at jeg ikke kjenner noe. morkaka demper alle bevegelser.
nhansen2 Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Jeg er snart i uke 20 og kjenner mye sparking, har kjent det siden uke 17 ca, men før det var alt veldig rolig og begynte å bekymre meg, hørte hjertelyden ofte med AngelSound, og roet meg ned med en gang. Du kan ta det helt med ro, MANGE føler det sånn, men tror nok alt er normalt sålenge du ikke har blødd : )
hissipia Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Hei, jeg er i uke 15+4 å kjenner en del liv ja, beg å kjenne litt "romestering" i uke 14. Å i dag er jeg livsikker påat jeg både så og følte bevegelse på utsiden!!! Er 2 gangs kjente liv første gang da jeg var 17 uker og på utsiden 21 uker med første ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå