Gå til innhold

Noen som vet pris på barsel hotellet på A-hus, og parkering?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at barnet og den fødende bor gratis, men har hørt rykter om at far må betale rundt 600kr døgnet for overnatting. Synes det hørtes mye ut. Like dyrt som på et vanlig hotell omtrent.

I tillegg synes jeg parkeringshuset tilhørende A-hus er ganske dyrt bare for et par timer. Hva kan det koste per døgn?

Ser for meg at vi må ut med sikkert 2500kr om vi skal bo på A-hus i 3 døgn..

Fortsetter under...

Det er ikke så dyrt, nei.

Jeg har fått masse papirer fra Ahus, sammen med bekreftelsen på at jeg har fått fødeplass der. Der står det masse om hotellet, også pris. Rart du ikke har fått det..

Står 300 kr døgnet for far i heftet vi fikk fra A-hus, regner med at dem sender ut riktig informasjon:P Parkering har jeg ingen anelse om hva koster, men muligens kan en kjøpe dagskort eller lignende?

Det koster 300 for halvpensjon for far og 500 for helpensjon på barselhotellet. Om dette er for dyrt kan han jo sove hjemme og bare være der hele dagen og betale for mat... Jeg ønsker å ha mannen min der hele tiden, så vi kommer til å betale for helpensjon for han. Det blir 1500kr og det har vi med i baby budjettet.

Aner ikke hvordan det blir med parkering, men med 9 dager til termin kan det kanskje være noe jeg bør ringe å høre om. Kan jo bli litt dyrt i flere dager...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...