Gå til innhold

Du som er overvektig eller har vært overvektig.. spiste du i offentlighet? og om man ser bort fra disse som til stadighet ser overvektige på MC donnald..

Anbefalte innlegg

Jeg spiste helst ikke ute i det hele tatt og om jeg var nødt fant jeg bordet som gjemte meg best. Andre som har/har hatt det sånn?

Og ser du mange tykke folk som spiser som ute?

Jeg ser sjelden tykke folk spise ute.

Fortsetter under...

Er fortsatt overvektig, og spiser hva jeg vil, når jeg vil, veier 88 kg og er 170 cm høy, men jeg skjemmes ikke over egen kropp, samboeren liker meg som jeg er, kun helsemessig grunner til å ville gå ned i vekt. Om folk glor på meg når jeg putter noe i munnen, så smiler jeg og nikker til dem. Bryr meg rett og slett ikke om de rundt meg, jeg vet hvem og hva jeg er, og ja, jeg er overvektig, men synes ikke jeg har noen grunn til å skjemmes av den grunn.

Tar tid å "oppnå" slik holdning til saken, men det gjorde livet mitt lettere :)

Annonse

Ja, da jeg var overvektig var jeg endel på McD, men jeg likte ikke å sitte ved vindusbordene, likte meg best godt gjemt inne i restauranten.

Å kutte ut McD og BK osv, var en del av livsstilsendringen min, og jeg gikk fra en BMI på rundt 30 da jeg var 25 år til ca 22 nå som jeg er 28 år.

Jeg spiste ikke ute når jeg var overvektig nei, men jeg hater å spise med andre nå også (spesielt ukjente), selv om jeg er normalvektig. Men jeg føler meg fortsatt stor.

Jeg spiste sjelden ute når jeg var veldig overvektig. å vist jeg gjorde d så gjemte jeg meg. jeg la på meg uansett hvor sundt jeg spiste pga sykdom. kroppen min reagerer på fedt så jeg kan ikke spise macd,bk mat osv. ikke før heller. så ikke alle kan noe for at de blir store for å si d sånn. jeg føler meg fortsatt stor men d er kun 2.5 mnd siden jeg fødte. ønsker å gå ned 10 kg til å d håper jeg at jeg klarer:) klarte å gå ned 42 kg.

Ja der ser vi.. det at det er så mage tykke folk som spiser på ute er bare tull..

De fleste tykke spiser ikke ute-

jeg sliter med vekta (165 cm og 85 kilo), driter i hva andre mener, tror og synes om meg, for fedmen er faktisk mitt problem!! Jeg legger også på meg uansett hva jeg putter i trynet (pga pcos), men jeg prøver å være forsiktig i det daglige uansett. Spiser der jeg vil, og hva jeg vil og om andre mener jeg ikke burde spise offentlig, så driter jeg i det! I blant er jeg også innom McD, for vi bor i ei fjellbygd uten slike "eksotiske" spisesteder, og ungene syns det er veldig stas og innom der om vi er på farten! 20 mil til nærmeste, så det skjer m.a.o. ikke ofte! :P

Andre får se meg spise, for det er nå en gang mat vi lever av. Jepp, helt sant! Til og med vi tjukkasene lever av nettopp MAT! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...