Frøken sol Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 I går kveld fikk jeg mens lignende blødninger, kommer ikke stort i bindet men i toalettet og på papiret.Har også hatt smerter i "midten" av magen i natt og i dag. Det kommer og går, det er ikke konstant. Det gjør vondt hvis jeg sitter eller står en stund. Er det noen som har opplevd lignende og at det har gått bra? Har en følelse av at dette ikke går den veien jeg håpet på Jeg er mellom 8-9 uker. Kjempe fint om noen har opplevd lignende og har noen råd og tips å komme med
anna t Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødninger flere ganger, første gang når jeg var 7+2. Jeg fikk da tatt en tidlig ultralyd, som viste hjerteaktivitet. Blødningene førte til at jeg måtte ta det mye med ro, og var sykemeldt mesteparten av svangerskapet. Og så fødte jeg verdens fineste jente 9 dager før ul-terminen
Frøken sol Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Hadde du noen smerter i magen? legen mente det kanskje kunne være livmoren som vokser siden det var i magen og ikke i underlivet. Kanskje det bare var for å gi meg litt håp Godt å høre at det gikk bra med deg Det ble sendt henvisning til ul i dag så jeg skulle ringe sykehuset i morgen tidlig, så må nok bare vente.. Det er en bekymringsfull ventetid..
anna t Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg hadde ikke smerter den første gangen, men senere ganger hadde jeg det. Det føltes som et slags press i livmoren, lignet litt på mens-smerter. Det var ganske klart stress-utløst, hvis jeg bevegde meg for mye eller når det var mye stress på jobb, kom både blødninger og smerter/ubehag. Vet hvordan du har det, det er fælt å vente på svar. Håper du får ultralyd i morgen da, så du slipper å vente lenge. Krysser fingrene for deg
Frøken sol Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2011 Det går litt bedre, smertene er nesten borte men jeg blør enda. Skal på ultralyd i morgen tidlig så da får jeg se. Det skal uansett hva som skjer bli godt å slippe å gå å ikke vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå