Gå til innhold

I et selskap,hvilken kake må dere bare ha??

Anbefalte innlegg

alle har jo en favoritt kake, jeg har suksess kake, den må jeg bare ha, og er ikke den på bordet kan jeg nesten la det være med hele kaka...hehe....

jeg skal ha et selskap til søndag, og vi blir ca 20 i stort og smått, så tenkte å ha 3 kaker...deriblandt kjempesuksess....

så hva er din favoritt ?? gjerne flere, og med oppskrift :-))

Fortsetter under...

Hvis det er bursdag så må vi bare ha skumkake her i huset

Ellers så varierer det vel litt her, men gulrotkake, kake med amerikansk smørkrem og iskake er store slagere her.

Oppskrift på skumkake og amerikansk smørkrem ligger på bloggen min, gulrotkake er sikkert bare at google(orker ikke skrive inne oppskriften nå) Og iskake står på posen til daimkuler, vi gjør den ikke bare med daimkuler men med sån lakrits isstrø eller sjoklade og

Dersom det ikke er noen form for enten sjokoladekake, eller luftige boller, så blir jeg skikkelig skuffet. En "verdens beste" eller god ostekake kan bøte på for det, men må liksom ha en bit med sjokoladekake ;-) Oreokake tror jeg må være absolutt favoritt. Svigerfamilien har ofte hvit dame og gulrotkake, jeg liker ikke noen av delene, så det er litt kjip :-/ Eller bra, alt ettersom, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...