lillemej:) Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Lurer på å få med gubben på å ha bryllup og dåpen på samme dag... Noen her som har gjort dette selv eller vært i en dåp som hadde en vielse i seg? Hvordan gjøres dette i praksis? Hadde vært så artig å overrasket familie og venner med en vielse i dåpen! Og ikke for å virke gjerrig, men man sparer jo faktisk en del penger på det også. Ser for meg å ha det på en søndag, som en vanlig dåp, også ha en bryllupsfest noen helger senere kanskje..? Middagen og kaffen er det jo bare nærmeste venner og familie som skal i uannsett om det er bryllup eller dåp. Hjeeeelp??
Billie Jean Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har ikke vært i dåp som hadde en vielse i seg, men jeg har vært i bryllup der de samtidig døpte gutten sin:) Kjempekoselig og rørende. I buketten til bruden brukte de det samme silkebåndet som dåpsgutten hadde i lua og rundt livet. Samme fargen var i brystbuketten til brudgommen. Utrolig fint! Det er sikkert kjempegøy for familien hvis dere gifter dere samtidig som dåpen. Da har du jo gjerne alle de nærmeste som du også ønsker å ha i bryllupet tilstede. Håper du får med sambo på det da, hvis det er det du finner ut at du vil:)
Herman sin mamma Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har også lyst til å kombinere dåp og bryllup. Og siden dåpen mest sannsynlig blir på vinteren, så har jeg tenkt at selve bryllupsfesten tar vi til sommeren. Er litt usikker på om vi skal fortelle det til familie og venner hvis det blir slik jeg har tenkt, eller om vi skal overraske dem. Får se. Noen må uansett få vite det. Med tanke på forlover og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå