Gå til innhold

Blødning?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i morgen og siden i formiddag har jeg hatt blødninger fra underlivet. Er veldig likt menstruasjon, har byttet bind jevnlig i hele dag. Det første som slår meg er slimproppen, kan det være den? har ikke merkbart mer utflod, men minner som sagt om vanlig menstruasjon. Har ikke kynnere/rier, menssmerter eller noe annet tegn på fødsel. Leser at man ved kraftig blødning skal kontakte sykehuset, men syns "kraftig blødning" er å ta litt hardt i..men samtidig syns jeg også det er lite slim/utflod innvolvert til å kunne kalles SLIMpropp. Hm.. hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er tegningsblødningen? Jeg ville uansett ringt føden når du blør såpass mye.

Lykke til:)

Skrevet

hmm.. vet du at ikke morkaken ligger langt nede? syns uansett du burde ringe føden..

Skrevet

Når man har såpass med blødning så burde man ringe føden.. Tegningsblødning skal ikke være så lik som menstruasjon...

Det kan være at morkaken har løsnet eller hva de nå enn kalle det.. Men jeg ville ringt hvis jeg var deg..

Lykke til videre

Skrevet

Ring føden å få komme inn på en sjekk. En slimpropp eller tenningsblødning blør ikke så mye. Kan jo være ufarlig, men det høres ikke helt normalt ut.

Skrevet

Ringte føden og kom akkurat kommer hjem fra sykehuset. Jammen var det ikke vannet som hadde gått!! Derfor jeg følte at jeg blødde så mye. Var fordi blodet var fortynnet av fostervann. Så nå håper vi det hele starter av seg selv innen 3 døgn! Hvis ikke blir jeg satt i gang. Utrolig at det skal skje!! Hele kroppen sjelver når jeg tenker på det. Er både spent, nervøs, glad, gruer meg og lykkelig samtidig!

Skrevet

Oi, så spennende:-)

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Så spennende!!! Masse masse lykke til!! :)

Skrevet

Oi! Lykke til :D Kjempe spennende =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...