Gå til innhold

Insp; Redbull til barn. MASSE redbull til barn?

Anbefalte innlegg

Kjenner noen i nabolaget her som har tenkt til å reise ut mens tre 12 åringer skal få "kose seg hjemme med bursdag" og ett brett med redbull hver.. Altså 12 (?) redbull hver. Hadde aldri i livet gjort det selv.

Det er vell rett og slett livsfarlig, er det ikke ???

Fortsetter under...

Tro meg jeg skal si i fra. Håper for guds skyld det bare er noe de sier. Men veldig merkelig om foreldrene tuller om noe slikt. Ble litt lang i maska. Dette er vell fortsatt noen uker til, så skal nok si i fra litt nærmere for å se om det blir noe av.

HI

Er det ikke dødelig da ? Jeg mener å ha hørt at mange voksene mennesker som har overdrevet redbull drikking da de bruker det som blandevann osv på fest har død av det jeg ? Sykt sykt sykt. Jeg hadde advart foreldre og det som er.

Var akkurat i Danmark jeg og på båten nektet de å selge Redbull til barn uten at de hadde med seg en voksen. De er jo billigere på Tax-free, men ungdommene fikk ikke kjøpe. Så to ganger at gutter i 10-12 års alderen måtte gå fra butikken uten drikka si...

Det er jo en grunn til at det ikke er anbefalt til barn, noen kan reagere ganske kraftig. Naboen til bestemor ble lagt inn på sykehus etter å ha drukket en boks, hjertet hans slo dobbeltslag, flimret eller noe sånt, ihvertfall ubehagelig nok til at gutten fikk dødsangst.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...