Gå til innhold

Kvalm = jente, eller? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med mitt tredje barn :D Vi har to gutter fra før og bestemte vi ønsket oss et barn til. Det er akkurat det samme om vi får gutt eller jente, men vi er vell skjønt enige om at det hadde vært koselig med en liten jente denne gangen. Jeg var ikke kvalm i mine to forrige svangerskap (lite symptomer generellt) og jeg er ikke kvalm denne gangen heller. Jeg har veldig ømme pupper, er litt trett og har litt hodeverk, men ikke noe som plager meg. Da kommer spørsmålet ;)

Er det noen der ute som har fått jente og ikke vært kvalm i svangerskapet?

Fortsetter under...

Hei.

Jeg venter også mitt tredje barn. Har både gutt og jente fra før. Jeg hadde ingen plager i det hele tatt når jeg ventet jenta mi. Når jeg ventet gutten var jeg litt uvel om morgenen før jeg hadde fått i meg frokosten.

Nå er jeg i uke 7 og sliter med løs mage, men ikke så kvalm.

Når jeg ventet tulla mi så hang jeg konstant over doskåla,

var kvalm i hele 7 uker, med oppkast hver eneste dag...

nå er jeg 5+5 og har merket kvalmen komme sigende innpå, men heldigvis ikke like ille som sist ...enda...

Annonse

jeg har ingen barn fra før. men har slitt med en del kvalme. Er i uke 10 nå, så er veldig spent på om det er en jente inni her =)) Har drømt om det og har en jente følelse, så vi får se =)

Hei

Skjønner godt hvordan du tenker og har det. Har to gutter fra før og venter jente nå rett rundt hjørnet - har termin om 12 dager.

Var overhodet ikke syk med guttene, men detet svangerskapet har jeg vært skikkelig dårlig og kvalmen kom fort og varte nesten 6 mnd.

Annonse

Jeg venter en jente i november, og har hatt kun 5 dager med kvalme i uke 6. Har en venninne som fikk gutt i juni, og var kvalm til hun hadde et par uker igjen til 3.tri. Hun var like kvalm da hun var gravid med jenten sin for noen år siden. En annen venninne som fikk jente rundt jul hadde heller ikke vært noe kvalm i det hele tatt (barn nr.1). Så tror det der er veldig individuelt egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...