Gå til innhold

LilleMalin, et spørsmål til deg :-)

Anbefalte innlegg

Har skjønt at du tok planlagt keisersnitt på Ullevål. Fikk du en sånn bandasje som ikke skal fjernes, men bare sitte til den faller av av seg selv?

Min er gjennomsiktig, med noe hvitt, mønstret greier i, som ser ut som om det gir luft til såret... Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den på noen annen måte.

Det fikk jeg, og jeg lurer på o det virkelig stemmer? Da jeg "sjekket ut" sa nemlig en annen lege at jeg skulle fjerne bandasjen etter maks 6 dager... Så fjerne, eller ikke fjerne...

Fortsetter under...

Hei!

Det fikk jeg, men den skal fjernes etter 8-9 dager, litt før om det er tørt og fint:)

Den satt veldig godt på, men gik greit å fjerne. Under hadde jeg sterisrips som jeg også fjernet.

Håper det går bra med såret ditt!

Hei, takk for svar! Fant ut det var sikkert lurt å ringe Ullevål, og fikk samme beskjed som du skrev her. Så fjernet bandasje etter 8 dager og siste strips i dag, etter 14 dager. Synes såret ser veldig fint ut, dette har gått superbra, heldige meg og heia planlagt keisersnitt. :-)

Håper alt er fortsatt vel med deg og at du koser deg med den lille! :-)

Hei!

Jeg hadde planlagt keisersnitt den 26.7 og fikk beskjed om at disse stripsene skulle dette av selv, he he...ikke godt å vite hva en skal gjøre. Dem ser litt ekle ut med blodrester og diverse men det er tørt og fint.

Hvordan er formen deres?

Hei du, formen her er kjempefin - gleder meg til å begynne å trene for fullt, nå går jeg bare turer (trilletur / med bæresele / alene etter at guttene har lagt seg om kvelden) og sniker meg unna alt av tungt husarbeid. :-)

Kan anbefale denne, kelo cote, kjøpes på apotek, jeg brukte det siste keisersnitt også, og aret ble kjempefint: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=471046&ref=search

Håper alt går bra med deg også! :-)

Annonse

Formen min er også fin, men jeg væsker litt fra såret og det er litt rødt. Har dere det slik også? Det er ikke hovent og jeg har ikke feber, så jeg er ikke bekymret.

Stripsene mine grodde nesten "inn" sist gang, så jeg fjernet dem for å unngå noe tull;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...