mer enn bare mor Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Alt med EL og IKM går helt i surr for meg. Jeg har IKM i morgen eller fredag, men hadde av en eller annen merkelig grunn fått for meg at jeg skulle ha EL rundt den 14.. Ifølge syklus skulle jeg hatt EL rundt den 8 men det gikk meg hus forbi... Vi har hatt sex regelmessig disse ukene så sånn sett spiller det ikke så stor rolle.. Men, tingen er, jeg hadde smerter lignende eggløsningssmerter rundt den 14 ( som jeg da trodde var eggløsningssmerter..) - kan dette da ha vært festesmerter? Eller når har man det egentlig? Evt var EL sein denne mnd... Hm, gjett om jeg skal teste snart! Tipper jeg svir av entest i kveld og sparer en til etter IKM.. Har lyst på søsken til småen!!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 hehe nå ble jeg forvirret,nysgjerrig og spent :) jeg vil se bilde av 2 streker i morgen hehe lykke til
mer enn bare mor Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 nja, i kveld var den i alle fall blendahvit så ser ikke lyst ut visst.. jaja, kanskje jeg klarer å huske på EL neste pp???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå