Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 32 uker...og så sliten.... Kynnerer som plager meg hele døgnet, mangel på søvn, Kvalm for hver gang jeg har spist noe, vond rygg..!! Og helt utmattet, jeg orker ikke gjøre noe....Har slitt noe med lett angst /depresjon tidligere og nå kjenner jeg det tar over helt her...er redd for ikke å klare fødselen og tiden etter...Har to barn fra før så vet jo egentlig at jeg kan klare, men er så vanskelig å overbevise hodet og kroppen om det nå...!

Jeg er rett og slett helt tom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse frisk frukt, salat, vann, sykmelding, kjøp god overmadrass nå som du er tyngre(billig på Jysk) kjøp husvask to ganger i måneden, unn deg fotterapi og frisørtime, ta jerntabletter og magnesium og masse mer... Lykke til og hold ut!:-) Det er ikke rart man blir deprimert når man er så dårlig fysisk og sover lite.

Skrevet

jeg kjenner meg saa godt igjen i det du skriver.. jeg er snart 32 uker naa og den siste uken har det virkelig begynt aa sige paa her! jeg har en 2.5 aaring som jeg har hjemme med meg mer eller mindre hver dag, og en mann som er vekke paa oppdrag for forsvaret... saa det er veldig mye som faller paa meg naa! er saaaaa trott om morgenen, og det bare fortsetter utover dagen, har konstant daarlig samvittighet for at jeg ikke orker aa leke med datteren min like mye som jeg gjorde for.

to mnd igjen naa! men etter babyen er fodt er man jo ogsaa helt amoebe siden man da ikke faar sove sammenhengende paa natten... jeg haaper virkelig jeg klarer dette aa vere mor til to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...