vekt81 Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg er født 21.10.1981 Jeg har to nydelige sønner på 7og 3år! Har to år igjen av min utdanning og håper à bli gravid om evt år pluss pluss:-) Når ser du meg gravid.? Ser du kjønnet? Vil det skje som jeg har manifistert?hihi:-) Ser du noen endringer i økonomi? Noe annet som kommer til deg? Tusen takk,du er en knupp:-) Er ute av trening da skole og jobb tar all min tid når ikke barn og hus krever sitt,men kan legge noen alvekort i gjengjeld:-) Klem Aina!
Tante_Esel Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 heisann!! Føler du blir gravid på vinteren ... slutten av 2012 starten 2013... og jeg tror nok det kommer en gutt til... tror du kommer til å være en del kvalm, og ha vondt i hodet, men det går over mot siste del av svangerskapet. får også en følelse av at det blir bedre økonomi, når dere begynner å prøve å få barn... så det vil bli bedre mot våren nesteår... ang det du har manifestert er jeg ikke sikker på... kan du se tilbake på meg... i tråden min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå