Gå til innhold

Hva synes dere om denne bikinien?? samboeren vil absolutt kjøpe den til meg..og jeg..

Anbefalte innlegg

synes fargene er fine men ellers er den rett og slett barnslig!!

passer på en 18åring..ikke på meg som er 27år.

jeg er slank, men ikke søren om jeg har tenkt å ha magen bar hvis jeg først skal ha en lang bikini topp, da tar jeg heller vanlig badedrakt.

Jeg ble rett og slett veldig sur på samboeren min, synes han har en fjortisstil hvis han vil at jeg skal bruke den der...

Han er foresten 30 år og da synes jeg søren meg han kan finne en vanlig bikini til meg eller en som ikke roper ut : jeg er bare 18år og sexy!

jeg har bikini, men samboer har så lenge hatt lyst å kjøpe en finere bikini til meg..han mener den jeg har er såå kjedelig (enkel og svart)

blir så irritert...jeg kjøper da mine egne klær!!

her er den:

sant den er "fjortis" tenårings bikini!!!

http://cgi.ebay.com/Brown-Teal-Two-Piece-Tankini-Boyshort-Swimwear-Bikini-S-/250855056519?pt=US_CSA_WC_Swimwear&hash=item3a68206487

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk den ikke var særlig fjortiss, ser heller ut som noe noen rundt 30 + + ville brukt.

Men det viktige er vel likevel at du finner deg en bikini du liker selv :) Kanskje kan dere finne en som begge liker? :)

30 +...tuller du? Ok...jeg tenkte på den "bare" magen jeg..at det så litt barnslig ut:)

Altså du viser jo magen i en bikini, men da liker jeg best bare en bikini topp...

Kanskje om den hadde vært ensfarget og litt lengre....

Men takk for svar:)

HI

Annonse

15.09

Ok, det skal jeg iallefall ikke si til samboer :P

Jeg sa nemelig klart i fra at den type badedrakt var for de under 25..hehe..

Jeg synes bare at han har så ung smak, det irriterer meg veldig:(

Han er 30år og jeg er 27

HI

Grunnen til at jeg sa 30 ++ er fordi den var såpass dekkende, ser for meg mer fjortissbikinier som mer avslørende, selv om den viser litt mage er det jo minimalt. Ser for meg noen som ønsker å skjule litt mer som bruker den type bikini. Kanskje ikke samboeren din har ung smak men bare ulik smak som deg? :) Får ofte klestips av samboeren jeg også av ting han vil at jeg skal kjøpe, enkelte ganger viser det seg å være kjempefint, og jeg liker at han synes jeg ser så fin ut, andre ganger så har han bare merkelig smak så jeg kjøper ikke ukritisk ;) Men det hender han har flaks og virkelig finner noe fint, hehe,

haha...ok:)

men er ingen kjerring..tvert i mot..

http://cgi.ebay.com/NEW-Victorias-Secret-SweetSexy-White-Eyelet-Lace-Halter-/180696321584?pt=US_CSA_WC_Swimwear&hash=item2a12570e30

denne kunne jeg likt, skal foreslå den for han...

ser jo selv at den han liker er noe helt annet og annen stil, men skal du først vise magen så viser du hele mener jeg:)

henger sikkert igjen fra fjortistiden med miss sixty bukser og stramme topper...grøss

hilsen kjerringen på 27:) hehe

HI

Har ingenting å skjule med mine 60kg og 170cm.

Er bare fasongen...må ha en liten truse..føler jeg fåt "sideflesk" med de der boxer greiene..har jo mer former uansett enn da jeg var 18...det skal jeg innrømme. da var jeg en strek.

hehe

HI

Synes den var fin jeg, og jeg fyller straks 36. Kunne følt meg veldig fin i den på stranden.

Den hvite blondebikinien synes jeg var veldig "ung" og kunne aldri gått i selv, DEN synes jeg passer bedre på en 18-åring.

Så jeg må si meg uenig med deg gitt ;)

Annonse

hehe, godt noen er enig med meg da! 15.45

men smaken er tydeligvis som baken sier noen mener den passer bedre for 30++ og du synes 14-16 år passer den best...

Jeg skal iallefall ikke ha den!

Men han kan finne en annen jeg liker...:) og som han liker:)

HI

Jeg likte begge bikiniene jeg :) men ville jo aldri brukt den første på stranda, da blir man jo ikke brun, dekker alt for mye! hehe..

men den hvite var finest (og synes jeg, mest fjortis forøvrig) men det har ingenting å si! Det er du som skal like den, og samboeren din skal jo synes du er fin og sexy uansett!!

Hilsen en på 26 år :)

Får ikke helt grep om hva det der er jeg altså...

Ikke er det bikini, og ikke er det badedrakt. Ser ut som et helt vanlig ekshibisjonistisk antrekk, bare istedet for en veldig kort og tettsittende hvit topp og shorts som viser rumpeballene så er det akkurat det samme bare med et heslig mønster....

Den hvite er heller ikke meg, men syns den ser fin ut da..men kunne aldri hatt hvit farge...

Jeg er egentlig enkel i stilen...

Liker denne veldig godt.

http://cgi.ebay.com/RESORT-BLACK-WHITE-HALTERNECK-BIKINI-SET-SIZE-12-BNWT-/110692233130?pt=UK_Women_s_Swimwear&hash=item19c5c56faa

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...