SuperMuffin Skrevet 20. juli 2011 #1 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei Skjønner det blir ryddigst med ny tråd, så her er jeg når du har tid : Kan du se om jeg er gravid nå ? Er mellom EL og TR og venter spent på om dette er min måned. Føler i det ene øyeblikket at jeg er gravid og i det neste så er jeg ikke gravid. Og hvis jeg ikke er gravid, kan du se når jeg blir ? Kan du også si meg hvordan mine foreldre vil reagere når vi forteller at vi skal ha barn ? Er veldig spent, da de ikke har hintet i noen retning, spesielt litt rart siden jeg er gift og alle andre forventer et barn når som helst. Kanskje de ikke er klare eller at det bare er uvirkelig.. hfmr.. er er veldig snusfornuftige.. 020787 <3 Tusen takk !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143414664-zassy-ny-tr%C3%A5d-laget-kan-du-se-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 21. juli 2011 #2 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei da har jeg endelig tid. Vært litt dårlig i dag nemlig, men bedre nå Var vanskelig å se på deg, kan være min egen form som gjør det, så du får som alltid ta det med en klype salt..men fikk først opp noe rundt april som jeg ble usikker på var graviditet eller fødsel..men så fikk jeg opp veldig JA på gravid nå i juli.. så tror du blir gravid nå juli/aug og fødsel til april hvis det går med månedene? vårfødsel iallefall tror jeg. Får opp at du trenger en del styrke i dette svangerskapet, kan bli litt å gå gjennom, eller at du har møtt motgang før og kan tvile på at det skal gå bra..men budskapet er å ha styrke og tro på at det går godt. Vær sterk og positiv! Er jente jeg får opp tror jeg På foreldrene dine var det vanskelig å få opp noe egentlig, men fikk ikke opp noe negativt heller så de blir sikkert glade får vi tro Er jo bare en positiv ting at de ikke maser synes jeg, kanskje går de bare å venter på nyheter? Lykke til! Håper jeg får rett i at du er gravid! Klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143414664-zassy-ny-tr%C3%A5d-laget-kan-du-se-her/#findComment-143417713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperMuffin Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2011 Tusen takk Zassy ! Er veldig spent nå, bare 4 dager igjen til mens, så da får vi se. Har det veldig på følelsen nå egentlig. Har hatt mensensmerter hver morgen denne uka, pluss løs mage. Har aldri hatt dette før mensperiode. Pluss at jeg bare har det veldig på følelsen.. Så håper du har veldig rett! Men prøver å ikke glede meg for mye bare sånn i tilfelle testen bli negativ.. Veldig interessant med dette med motgang i svangerskapet, får det får jeg nok siden jeg har en magesykdom som vil reagere på et evt. svangerskap. Men skal gjøre som du sier, prøve å være sterk og positiv, så er det verdt det! Lykke til hos deg også, skjønner det ikke er så veldig lenge igjen for deg? Men at du må ta det veldig med ro ? Sender over litt tålmodighet og glede, så kanskje dagene går fortere Takk for at du tok deg tid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143414664-zassy-ny-tr%C3%A5d-laget-kan-du-se-her/#findComment-143418705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå