Erill Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 jeg har nå ventet på mensen i over 1 uke. tok en test 1 dag etter forventet mens, men dn var negativ. har kraftige mensmurringer, treg og oppblåst mage å kroniske humørsvigninger. har også vært mye kvalm. er ikke helt sikker på om jeg skal ta en ny graviditetstest eller om jeg bare skal ta tiden til hjelp å se om mensen kommer? er så nervøs får å få en negativ test til :/
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Hvorfor ikke heller gå til lege og ta hcg testing? kan hende hcg stiger såpass sakte, at g-tester ikke slår ut. Mitt første svangerskap fikk vi først positiv test når jeg var 2 månder på vei Da var jeg lei av å vente på mensen
Horizon Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Hei! Jeg måtte vente 2 uker over før testen ble positiv begge graviditetene. Hadde de symptomene du også har, men kvalmen kan være psykisk også, den virkelige kvalmen satte ikke inn før uke 7 Det er ganske vanlig, og noen ganger er man gravid allikevel, andre ganger ikke. Og det er IKKE moro å vente. Men som en lege sa til meg, det er sånn å være forelder, bekymringene starter allerede når du ønsker å bli gravid... og slutter ikke... Jeg kjøpte forresten både den nye digitale, som skal si om du er gravid veldig tidlig, og den "gamle" med streker. Den med streker slo ut, ikke den andre. Lykke til
Erill Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2011 Takk får gode råd har bestemt meg får og vente 1 uke til, før jeg tar en ny test. gir ikke dn utslag, blir jeg å gå til legen krysser fingrene og håper på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå