Gå til innhold

Dere som er oppvokst med røykende foreldre..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Røyker ikke selv, å hater røyke lukt å alt som har med røyk å gjøre! Jeg "kaster" foreldrene mine ut av sitt eget hus for å røyke når vi er der! Nekter å utsette ungene mine for den ekle røyken!! Husker også diverse bilturer med lukka vinduer å røyk fullt bil, blææææææh!!

Festrøyker...da sier det seg selv at det aldri er sammen med barna! Hehe..stygg uvane det og forsåvidt, men....

Samboer røyker. Han får ikke røyke inne, og må vaske hendene før han tar i ungen. Jeg bryr meg ikke så mye om røykeånde og sånn, men så har han heller ikke den værste røykeånden jeg har vært borti..innimellom kan jeg faktisk ikke merke at han har røyka. Men på vinteren er det spesielt ille, og når jeg er gravid..blæ!

Annonse

Jeg røyker selvfølgelig ikke!

Uff, den lukta. For ikke å snakke om alle pengene de bruker på røyk.

Mamma har sluttet med å røyke inne da, men røyker fremdeles i bilen. Hun stinker, klærne hennes stinker. Når ungene har vært hos henne stinker det av dem, selv om hun ikke røyker inne smitter røyken over på klærne osv.

Kommer aldri til å utsette hverken meg selv eller barna mine for dette.

Nei, røyker ikke. Hater røyk, og fikk i min barndom foreldrene mine til å røyke ute. De så også hvor deilig det var med et sunt inneklima. Selv om jeg har flyttet røyker de aldri inne mer.

Selv skjønner jeg ikke de som starter med den dritten i det hele tatt, og utsetter andre for den. For ja, selv ute så kommer den snikende, og jeg får faktisk hodepine delux.

Hater å gå inn på kjøpesentre, og ikke minst sykehus. Der står jo søren meg folk midt foran skiltet Røyking forbudt og damper i vei.. frekt.

Faren min røykte. Men han røykte aldri innendørs. Selv røyker jeg litt når jeg ikker er gravid eller ammer. Røyker 1 ute om morgenen, så stikker jeg ut å tar meg en etter middag. Jeg tar meg også en røyk når jeg er ute i hagen med barna. De får ikke sitte på fanget e.l. når jeg røyker. På kvelden varierer det litt med tanke på antall, men da er barna i seng og jeg røyker selvsagt ute.

Annonse

Her røyker vi begge to. Røyker stortsett inne, men også av og til på kjøkkenet under kjøkkenvifta. Røyker også i bilen med vinduet oppe. Tar også med barn på besøk der folk røyker inne, overbeskytter ikke barna, og tror ikke de tar skade av og være der folk røyker innimellom.

Ja, vokste opp med røyket. Inne, ute og i bilen.

Begynte å røyke selv, fordi det var helt akseptabelt hjemme.

Forhåndsregler: sluttet med en gang jeg tisset positivt.

Resultat: har ingen røykere igjen i familien(alle sluttet), så ingen av barne vet hva røyk er omtrent.. DEILIG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...