Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Flere som er/ble hoven i underlivet i slutten av svangerskapet? Kan det kanskje være UVI som gjør det? 40 fullgåtte uker i morgen!
Triduana Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Har vært det siste 3-4 ukene og har termin på mandag. Blir sårt også, for det gnisser mot hverandre når jeg går. Har tatt 2 urinprøver som tilsier at alt er ok og har ingen andre symptomer på UVI. Men veldig plagsomt allikevel Smører inn hele "greia" med jordnøttolje som uansett skulle brukes på mellomkjøttet for å minske friksjon om dagen. Bruker sinksalve om natta. Fungerer det for såre barnerumper så... Men om det for noen er et symptom på UVI vet jeg ikke. Kan ikke bare ungene våre komme nå, så slipper vi stresse mer med det?
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Tror nok heller det er presset fra babyen og økt blodtilførsel nedi der som er årsaken. Føler det er sånn her også, men jeg er heldigvis ikke sår da. Ved UVI bruker det å være vondt hver gang en tisser..
Lillegull2011 Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Har vært hoven så lenge jeg kan huske! Men har blitt litt ekstra di siste ukene.. 33 uker i morgen..
Billie Jean Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Jeg er også hoven i underlivet. Helt vanlig i og med at blod/vannmengde i kroppen er økende gjennom hele graviditeten og at barnet presser nedover. Er 39+2. Tror du ville kjent det hvis det var UVI.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2011 Tror det kan være press fra babyen ja. Urin-prøven viste at det var UVI; men jeg merker ingenting når jeg tisser.. Hehe.. *glad for det så klart* Men er litt ekkelt når man går og kjenner det er hovent og sårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå