Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Alle verdier er fine, litt lavt blodtrykk (men det er ikke noe nytt for meg). Men det jeg syntes er rart er at jeg ikke legger på meg lenger. Vekten har stått stille i 10 uker (eller ned 400gr)!! Har bare 17 dager til termin og syntes å huske at det var på denne tiden vekten stoppet litt opp. Jaja sf-målet er fint da så babyen ser ut til å vokse som han skal
Astro - 27.07.11 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Sånn hadde jeg det forrige gang. stagnerte litt i vekt. Nå derimot øker vekten selvom jeg føler jeg ikke spiser særlig. Har sinnsykt mye vann i kroppen, tror mye skyldes det...
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Har ikke noe særlig vann i kroppen, heldigvis. Er vel en av få plager jeg ikke har hehe La på meg 10 kg frem til uke 28 og ikke noe etter det. Er jo 38 uker nå. Var vel i denne perioden jeg la mest på meg med de andre..
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Så bra at alt så fint ut på kontrollen, hva sa jordmor til at vekten har stagnert da? Men som du sier, så lenge symfysemålet er fint er sikkert alt bra Mitt symfysemål var helt øverst sist, altså nesten over gjennomsnitt, likevel sa de på sykehuset at det var 8 % vekstavvik på babyen, så er veldig spent på sf-målet denne gangen, skal på kontroll i morgen. Men vekten min har gått gradvis opp hele tiden da. Men det sies jo at alle legger på seg ulikt og har ulike vekstfaser, så alt er nok heeelt normalt
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 Var hos legen. Nei han mener det er jeg som har tatt av, men at babyen vokser. Så får nå håpe det da. Og som han sa samlet sett har jeg lagt på meg 9,6 kg og han var fornøyd med det da. Må jo bare stole på det legen sier, selv om jeg ble litt bekymret. Med de andre la jeg mest på meg i de 10 ukene så reagerte jo litt på det da.
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Høres ut som perfekt vektoppgang å ha gått opp 10 kg da, er spent på hva jeg ender på, men så lenge legen ikke var bekymret så er vel alt greit da
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2011 Ja vi får satse på det ) Lillemann er ihvertfall i aktivitet jevnt over hele døgnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå