Gå til innhold

kan noen se på meg? :) kan se tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lager meg et nytt innlegg siden ingen ville se på det andre, skjønner om dere ikke har fått inn noe, men må jo prøve meg igjen :S :P

er jeg gravid nå??

210488

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Nå kan ikke jeg spå, men håper at noen vil se på deg her snart:) Ville bare ønske deg lykke til, og håper at spiren sitter hos deg snart:) Du har brukt mye tid og energi på oss andre.

PS. intuisjonen min sier at du nok må vente en mnd eller to. Men ta det med en klype salt, for min intuisjon og nett er ikke utprøvd;)

Klem

Skrevet

håper det klaffer enten nå eller neste mnd :P går på pergo, og er redd det kanskje er noe galt med meg.. :S

Skrevet

Jeg får en god følelse hver gang jeg ser nicket ditt, om du skjønner hva jeg mener... Tror ikke det er noe galt, da får jeg veldige, nesten negative, energier som danner en "klump" i magen. (Litt kumsete forklart) Men så var det dette med nettet, da ;) Det er noe helt annet i real life. Beundrer dere som klarer det;)

Skrevet

det er bra :) jeg tenker om vi ikke får det til på pergo, vil jeg prøve uten noe hjelp frem til jul iallefall :) bare for å se om pergo har fått i gang syklusen min :)

jeg har sett i kort siden jeg var 16, og min venninne begynte å spør meg over mail, siden hun flyttet pga skole.. og når jeg kom inn her og fikk se dette forumet, tenkte jeg at jeg ville prøve litt :) og jeg får inn mer energi for hver gang :) og så bruker jeg samme pc`en hele tia, vet ikke om det har noe å si.. men jeg føler det blir feil å bruke en annen pc :P

Skrevet

Så bra:) Jeg har aldri prøvd verken kort eller pendel, men tar opp energier og følelser, noe som kan være veldig slitsomt til tider i hverdagen. Har vært hos healer og terapauter på alternative metoder og de mener jeg kunne greid å utvikle "evnene" mine. Men jeg har heller lagt lokk på det og prøver i det daglig å tette "skallet". Jeg har en jobb der jeg ikke ønsker å vite....

Nå ble tråden din litt kuppet;) Men håper du får flere svar:)

Skrevet

hehe :P det gjør ingenting, var jo koselig med en prat :)

ja, det er ikke alt en vil vite.. så skjønner at du legger lokk på de :)

er enklere å ta de fram når en virkeli trenger å bruker de evnene som en har fått..

lykke til videre :)

Skrevet

Hei :)

hehe eg er vel en av de som ikke har svart deg, men ville se litt hva de andre fikk opp for eg får opp ikke gravid denne mnd... Klarer ikke helt å se hvilken mnd eller hva år..... Har du vert prøver lenge?

Skrevet

har skreve noen sp.mål i den andre tråden din der du spår :) orker du å se der?

Skrevet

er bare to stk som har sett på meg i denne pp, og de har sagt at de får inn mye positivt, og at de tror jeg er gravid eller blir det ganske snart :)

har prøvd i 1 år snart.. hadde utskraping i slutten av juli i fjor..

Skrevet

skal se på deg senere jeg :)

har litt liten tid nå :)

send meg en pm du? :)

er litt enklere å komme på når jeg blir minnet på de med "du har ulest post" :P

Skrevet

Eg får opp august på deg, men vet ikke helt om det stemmer for synest eg har sett august på alle i det siste :P men lagt kort no og de sier innen 2 mnd og pendel sier ja til august :P

Skrevet

hehe :P men tror du at det kan være positiv test i august kanskje? :)

Skrevet

det er bra :) for jeg har ikm 29 juli, og sist testa jeg ikke positivt før i uke 7! så tenker kanskje at stigningen er sen denne gangen også :P isåfall har ikkje jeg positiv test før i august ;)

Skrevet

hei ;)

vil bare si at jeg får opp september på deg;) ønsker deg masse lykke til :)

klem:)

Skrevet

takk for svar :)

er spent nå, ikm torsdag eller fredag, litt usikker.. kan være før også, men tenker å legge fra meg alle tester hjemme når jeg reiser i morgen :) og ikke kommer hjem før torsdag!

har øøømme brystvorter, løs/hard mage, og plutselig stikkninger nede ved lysken på høyre side! så får bare vente å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...