Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi liker ikke noe særlig å kjøre bil. Jeg mistenker at dette er på grunn av setet, hun sitter nemlig veldig bratt i det. Hun er ikke av den typen baby som sovner når som helst, hvor som helst, så hun blir veldig sliten av å kjøre siden hun ikke sovner i bilen (da må hun være helt ekstremt trøtt).

Jeg har hørt at det er flere babyer som trivs bedre når de har kommet over i sete nr 2? Hvordan er deres erfaringer med dette? Har dere et sete nr 2 dere kan anbefale? Hun er bare 6 mnd (ca. 6,7 kg), og et evt bytte vil bli kun for trivselens skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har et sete å anbefale?

Vi var og testet BeSafe iZi Kid x3 i dag, syns mini satt veldig godt i det. De på butikken syns vi skulle vente lengst mulig med å bytte sete, men jeg syns hun satt mye bedre i BeSafe-setet enn sitt eget. Erfaringer med dette setet?

Skrevet

Har også samme erfaringer som deg så vi byttet bilsete på jenta vår da hun var 5 mnd til besafe izi combi. Syns det er fine seter men for all del du MÅ prøve de i bilen. Besafe setene er svææære så de passer bare i de største bilene. Vi måtte bytte sete da vi skiftet bil ifra scorpio stasj (stor bil) til mondeo stasj. Så da kjøpte vi Britax Hi-way og er fornøyd med det. Prøve two way elite (tror det er fra 0-18 kg) hvis besafe ikke passer :) Anbefaler besafe når de er under 1 år men britax hvis du har et langt barn som jeg.

Skrevet

Vi har prøvd det i bilen, gikk greit det, blir litt trangt, men det går. Kan man justere Britax Hi-Way? Jenta mi er ganske lang hun også...

Skrevet

hei dere, melder meg inn her jeg :P

tar hi way mindre plass enn besafe?

hadde besafe til guttungen men han vokste ut at det før han var 2 år...

byttet da til multi tech...

Skrevet

Nå har vi kjøpt BeSafe iZi Combi x3. Har montert det i bilen og det blir jo lit trangt i forsetet ja, men det går. Må jo stoppe ofte for å strekke på beina uansett hvis vi skalpå langtur. Har ikke kjørt med det enda da, så kan ikke si noe om det hjelper på trivselen ennå...

Skrevet

Britax er de setene på markedet med lengst rygg. Jenta mi på 2,4 år bruker det enda og kan bruke det en stund til. Også er det generelt et veldig lite sete :)

Vi fikk problemer med at den som satt foran måtte sitte bøyd fremover litt og beina oppi dashbordet. hehe Så da solgte vi det like greit. Men jenta vår satt mye bedre i det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...