Gå til innhold

Syns det er faen så sjukt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At "damer" som liksom skal ha "baby". Går ut of forteller "folk" om det. Før de vet om det er sikkert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hva er galt med det? Fortalte det i uke 10, og tenkte at om det ikke går så får jeg jo fortelle det også! Ikke værre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til familie og nærmeste veninne i uke 4,5 og til andre i uke 10. Ville jo fortalt de det om jeg mistet også.

Med andre var det mange venner som fik vite det i uke 6 allerede.

Har da to unger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er faen så sjukt med folk som misbruker "...." , antagelig som en følge av at de ikke vet når det skal brukes.

Når det er sagt og jeg prøver å tolke hva du mener så ville jeg aldri gått ut i offentligheten med at jeg er gravid før jeg er over 12-ukerskneika. Det er ingen selvfølge at det går fint etter det heller, men sjansen for abort avtar ihvertfall.

Men at andre gjør det får bli opp til dem. Jeg tenker at det blir en ekstra påkjenning hvis man aborterer og har fortalt om graviditeten til gud og hvermann. Men sykt er det da ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde prøverørsmetoden, så for oss ble det heilt sjukt å la være å si det da testen var positiv! Folk visste at vi skulle til behandlig, så hvorfor skulle vi da skjule resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig påkjenning å late som ingenting når det lyser lang vei at man er gravid fra uke 7 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...