Gå til innhold

Hvordan bli selvsikker i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spør han hva han liker, om du ikke har peiling, så er det større sjanse for å gjøre ting han ikke liker, fremfor å "imponere" sexuelt.

Prøv å hold fokusen på nytelsen, er ikke lett, men når du kommer over eget utseende er det herlig å bare kunne slå seg løs og nyte. Trosalt, så har han "valgt" deg, på tross av dine meninger om din kropp, med andre ord, han liker deg som du er :)

Du må lære deg å gi faen. Gutter tenner på jenter med selvtillit og lite hemninger i senga (og med lite hemninger så mener jeg ikke at man skal gjøre ting man ikke, men at man tør å vise at man liker ting osv).

Aksepter at du kanskje ikke har drømmekroppen (i dine øyne) men tør å slipp deg løs og vis at du nyter det han gjør med deg.

Om du gjør det, vil han blir superkåt og det vil igjen bygge opp din selvtillit i senga:)

Jeg blir i hvertfall veldig horny når min mann høylydt gir uttrykk for at han liker det jeg gjør;)) Og det vet jeg han gjør også.

Tør man å gi av seg selv i sengen, dele opplevelsen med den andre, så blir hele akten mer ekte og intim og da får det nesten ikke blitt noe annet enn bra. Man har i hvertfall fått et godt grunnlag som man lett kan utvikle sexen på :)

Lykke til :)

Opplever du at denne mannen har lyst på deg? Så tro på det, og NYT :)

Det har med å gi seg over til nytelsen :)

Jeg har slitt selv, og nettopp møtt en ny mann i tillegg. Men han viser med alt han har at han har lyst(vi har enda ikke hatt sex fullt ut, men på kanten;)). Og jeg nyter å se lysten i øynene hans. Det får meg til å føle meg attraktiv, samme hvor mange feil og mangler kroppen min har utenpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...