Gå til innhold

Noen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd 30 days? (slankepillene)

Anbefalte innlegg

Jeg har en sunn BMI på 24, men sliter litt med dette magefettet da. Ønsker å gå ned ca 5 kilo etter to svangerskap. Mener selv jeg er ganske så slank og fin ellers, men er denne magen da som er et problem.

Finner ingen bukser som passer, for jeg er vanligvis en str 38 noen ganger 40, men må liksom opp i str. 42 for å få dyttet nedi magen og da passer jo ikke buksa ellers ;))

Men ser at denne 30 days skal virke spesielt på magefettet. Jeg trener ikke aktivt, men har jo 2 små barn og hund, så jeg rører jo på meg og får mosjon :)

Vi har "problemer" med magefett i familien, så det ligger liksom i slekta, og jeg vil ikke bli som mine foreldre og søsken som alle ser gravide ut i 7 måned og har gjordt det i flere år;)

Fortsetter under...

Hi her.

Dere som kuren ikke funket på, gjorde dere noe mer enn å bare spise pillene? Tenker på mosjon, spise litt sunnere?

Og du som hadde en venninne som gikk ned 7 kilo, gjorde hun noe spesielt i tillegg?

Annonse

Da ville jeg investert i en rockering i stedet....Vondt i starten, men fort greier man og stå i "det uendelige".. Da kan man ta 5min hver vei kanskje både 2 og 3 ganger om dagen, eller ta ei litt lengre økt (2*15; totalt 30min) før man legger seg. Perfekt om man kan stå foran TV....Rocke i stedet for å sitte på ræve i sofaen:o) Og rockeringen tar magen, om mulig ikke alt fettet, men den strammer opp muskler og masserer og det skal hjelpe til blodsirkulasjon og oppstramming av hud:o)

Disse har jeg prøvd, hjelper ingenting!

Når jeg tenker meg om, hvordan kan pillene "søke" seg fram til spesielt fettet rundt magen? smarte piller..

Jeg ville gått for rockering!

Har aldri hørt om noen det har fungert på. De man hører om at det virker på endrer kosthold og treningsvaner samtidig, og da tror jeg det er nettopp det og ikke pillene som gjør utslaget. Signerer forslaget om rockering!

Hi her igjen.

Sånn rockering har jeg faktisk! Kjøpte det etter barn nummer 1, men så ble jeg gravid, så rakk liksom ikke begynne å bruke. Mistet i en MA da, men da hadde jeg allerede pakket bort rockeringen på boden, og ble jo gravid igjen (og mistet) også ble jeg gravid nok en gang, og da ble jeg 2 barnsmor. Men rockeringen kom liksom ikke frem mellom alle graviditetene for var liksom ikke det jeg tenkte på da.

Nå hadde jeg faktisk glemt den! Kanskje gå å finne den frem da og prøve å rocke litt. Husker det gjorde j***** vondt, og kom aldri lenger enn det før jeg pakket den vekk.

Ja gjør det!! En venninde av meg har gått ned TO størrelser med og rocke litt hver dag i 4-5 mndr (selvsagt med noen unntak) og fått i seg ei sånn "step maskin" (av de små, uten håntak til armene og som man tramper ned og ut til siden med...Om du skjønner hva jeg mener:o) )som hun kan bruke foran TV....Uten noe annet!

Holder det om man rocker 5 minutter om dagen? Er jo ikke så mye jeg skal ned egentlig. Bryr meg i grunn ikke så mye om vekta, er fornøyd med kroppen min, er bare denne pølsedeigen rundt magen jeg vil redusere litt. Er realistisk, så satser ikke på noen Baywatch-mage ;))

Hi.

Annonse

Jeg stemmer også for rokkeringen! Jeg mistet 10 cm. på 3 mnd. Sto da med rokkeringen til et tv program på 30 min. Gjorde det 5 dager i uka. Gjør det jo enda da.. :)

Har også prøvd den 30 days. Men tror som en annen her at det er tiltakene man skal gjøre mens man går på dem som gjør at man går ned. Man skal jo legge om koste og trene mens man tar pillene, så da tviler jeg heller på pillens effekt.

Denne pillen snakket de om på tv, husker ikke om det var TV2 hjelper deg eller Puls...

Men de hadde testet den og den hadde INGEN effekt i seg selv. Men ha legen som utførte testen på disse menneskene sa at om du fulgte rådene som står på pilleesken vil du gå ned i vekt uten den. Det står at du skal kutte ned på karbohydrater, spise minimalt med sukker, ikke drikke alkohol og mosjonere hver dag mens du tar tablettene. Da er det ikke pillene som gjør at du går ned i vekt, men de andre forandringene du innfører!

Holder en knapp på rokkeringen jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...