Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Er det flere en bare meg som ble gravide med en gang første gang.,...og når man skal sette igang med nr. to så lar det vente på seg? Vi ble gravide etter ett forsøk første gangen. Og nå har jeg gått uten pillen snart i ett år....og fortsatt skjer det ikke noe! Jeg veit ikke hvor mye penger jeg har brukt på tester.. Jeg har vært litt redd at det skjedde noe med meg etter første fødsel. Han er prematur, og jeg måtte inn på operasjon rett etter fødsel, fordi morkaken var grodd fast i meg. Mistet 2 ltr. blod osv osv... men, håper jo ikke at noe av dette har gjort noe med min fertilitet. Anyways, noen med erfaringer gode råd osv? Takker på forhånd for alle svar jeg får.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Jeg ble gravid med en gang på nr. 1 og 2. Den første med p-piller og den andre sammen mnd som jeg sluttet med p-piller. Nå med nr. tre tar d lengre tid. Vi har prøvd ett år snart, hadde en ma i mars, så d kan nok ta tid. Nå er det 10 år mellom nr. 2 og 3 hos meg, så det kan jo ha en betydning at jeg har blitt eldre. Det kan også ha betydning for meg at jeg har ny mann. Lykke til! D går nok bra etterhvert, og du vet jo at dere får d til. Dere har jo klart det en gang før:)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Takk for svar. Det begynner bare å bli litt frustrerende. For jeg trodde faktisk ikke jeg skulle bli klar for barn igjen etter "tørnen" vi hadde første gang. Men plutselig kom gnisten tilbake. Og da er det noget irriterende at det ikke skal gå med en gang...er utålmodig må vite Lykke til til dere også!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Kjenner følelsen... Jeg har vært hos gyn (er der en gang i året til kontroll) og han finner ikke noe galt. Det han sier er at det kan ta lengre tid fordi det ikke alltid er egg i folikkene som modnes, etterhvert som en blir eldre. Nå er jeg 5 år eldre enn dag (kjenner panikken ang. alder....) Så det er nok bare å smøre seg med tålmodlighet, men det er jammen meg ikke så enkelt!!
Mammapudding Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Første gang prøvde vi ikke å bli gravid, men droppet kondom en eneste gang fordi vi ikke hadde en tilgjengelig..og vips der var Leah i magen:) Denne gangen prøver vi, og er i 8.pp nå, begynte å prøve i november i fjor. Hadde en sa i juni da. Så det kan nok ta lengre tid selv om man klarte det med en gang første gangen:)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2011 Ja, også har det nok kanskje noe å si at denne gangen prøver vi. Og forrige gang sluttet jeg på pillen...og trodde det kom til å ta lang tid. Så prøvde ikke særlig. Men vips der satt han. Må nok bare smøre meg med tålmodighet. Kjenner det er litt godt å komme inn i forum igjen også. Har ikke vært aktiv her siden jeg var gravid sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå