Gå til innhold

Redd for og drite meg ut:( Når det gjelder nytt forhold etter avsluttet!

Anbefalte innlegg

Når man har vært sammen i 12 -13 år og finner seg en ny mann så er jeg så utrolig redd for at jeg er en katastrofe i sengen, at jeg ikke klarer og være leken og si ifra hva jeg liker eller ikke:( Hvordan si ifra på en god måte ute og bli dumpà??

Fortsetter under...

Det lureste er kanskje å ikke si det med ord, men vise! Du er sikkert rå i sengen..slapp helt av! Og hvis du tenker på dette hver gang dere har sex kommer det til å bli stivt (og ikke på den gode måte..hihi). Kos deg, la han ta ledelsen først, du finner jo fort ut om det er dette du liker, eller om du må veilede han litt.

Puh.. har det likedant som deg, etter et forhold som varte i 11-12 år. Vi hadde det alltid kjedelig og rolig i senga, og jeg har aldri klart å slippe meg løs.. Og jeg har alltid syntes at jeg har vært altfor vid nedentil og ikke klarer jeg å knipe så det kjennes heller synes jeg..

Veldig veldig VELDIG usikker når det gjelder dette. Og tror det kan hemme meg når jeg treffer en ny mann... Har såvidt hatt sex etter bruddet, og det har forsåvidt vært laaaaangt mye bedre enn det jeg og eksen hadde. Men det var det å slippe seg løs da.. og være god nok for den nye.. Dette er ikke noe det er bare lett å prate med en ny mann om heller liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...