Gå til innhold

Ansiktshår... jeg napper og napper... Ville gjerne fått det fjerna for godt, men det er vel ikke mulig når hårene er lyse?

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt mye hår, over alt.. Blitt mobbet for barten tidligere, så begynte å fjerne den med voks for et år siden, men har begynt å nappe istedet for jeg tålte ikke voksinga så godt. Men håret vokser jo så fort, må helst nappe en gang i uka.. Vondt er det også. Og jeg har mye hår som plager meg ellers i ansiktet også, napper på haka også.. Tåler ikke Diane p-piller, for det har jeg prøvd. Har ikke så god råd, så har liksom ikke hoppet i det og besøkt en hudsalong enda...

Fortsetter under...

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen! Men du er jo "heldig" som har lyse hår da, mine er svarte og viser med eeeen gang de bryter hudflaten:/

Det går an å bruke laser på lyse hår også, men det er best effekt på mørke, og så må man ikke være brun har jeg skjønnt:)

Jeg har mørke hår på overleppe og et punkt på haka, og mye lyst "dun" opp mot ørene:( jeg er helt avhengig av pinsetten min:(

Jeg skulle ta laserbehandling i fjor høst/vinter, men så ble jeg gravid og var så dårlig at hårvekst var mitt minste problem....men i år SKAL jeg, uansett hvor dyrt det er.

Må nok bare gå innom en hudpleiesalong og forhøre meg jeg også.. Dette har plaget meg sånn siden jeg fikk høre "haha... du har jo bart jo..." for snart 20 år siden... Vil helst slippe å nappe resten av livet. Har ett og annet mørkt hår som er helt stive og tykke, men ikke mange av dem, mest lyse..

Jeg har det jævligt. Kan snart kalle meg mann. Får ikkje dekka ei einast krone. Masse under haka (heile under hakka er nesten dekt av SVARTE hår) og noko ved munnvikane men ikkje bart. Sliter noko jævligt men detta men lege har jeg 0 sympati.

Får nok ikke sympati fra legen jeg heller :(

Jeg har en tendens til å le bort ting, når jeg prater om ting som er vanskelig for meg, en overlevelsesmekanisme vil jeg tro.. Så kanskje legene jeg har vært hos ikke har trodd det er et så stort problem for meg. Sliter sånn med kroppen min etter langvarig overvekt, fødsler og så slanket meg også.. skulle gjerne hatt dekekt operasjon, men legen mener jeg skal vente... argh...

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...