Triduana Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Han sparker noe voldsomt i alle retninger. Vrir og vender på seg. Kjennes virkelig ut som om han prøver hardt å komme ut, men ikke har skjønt hvor utgangen er. DEN ER NEDOVER!!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Min ligger på tvers... Fikk at sjarmerende råd fra svigerfar om å sprike med beina for å vise den lyset og veien ut.... blæh!
Triduana Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 Ha ha. Min liker med hodet ned og vistnok i "posisjon 1", så han er klar. Hadde 1 cm åpning for 2 uker siden.. Min mamma sier han kikket ut og ombestemte seg. Mange gode innspill fra familie
Billie Jean Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 GPS burde vært standardutstyr for alle babyer. Vi lever tross alt i 2011, så dette er jo fremtidens barn! Min lille prøver å skyve seg med rumpa først ut gjennom navlen. Skulle gjort seg om vi plutselig hørte en svensk kvinnestemme som kommandere veiretninger fra magen;)
Triduana Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 *LER* Ja det har vært en av taktikkene min også har forsøkt, eller litt på siden av navelen. Magen ser helt syk ut. GPS hadde vært noe! "Snu så fort som mulig, snu så fort som mulig..... beregner ny rute"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå