Gå til innhold

Hvor anonym knapp på småtroll 1-2 år og ikke på småtroll 0-1 år??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det har du rett i - det er nok en glipp! De fleste som kan fikse tekniske ting hos oss er på ferie nå, men vi skal få sett på det så snart ferietiden er over.

Takk for at du sa fra!

Kari

(som stepper inn mens Elin er på ferie :-)

Men trenger man egentlig en anonymknapp der inne, lurer jeg på? Har man ikke anonymforumet til det bruk, hvis man ønsker å stille anonyme spørsmål? Jeg husker ihvertfall grunnen til at de fjernet anonymknappen inne på småtroll 0-1 for et par år sida, og det var fordi det ble så mye drittslengning når folk fikk være anonyme. Signerer man med nick, er sjansen større for saklige og gode debatter, det er ihvertfall min påstand.

Noe av sjarmen med småtrollforumet synes jeg, er nettopp at det ikke er et anonymt forum- men et forum der man kjenner igjen nick, kanskje helt fra Bli gravid inne på BIM, og kan følge "kjente fjes" videre gjennom småbarnsstadiet. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg kommer til å bruke forumet mindre hvis alle innlegg signeres med anonym, rett og slett fordi jeg synes det er gørrkjedelig å snakke med en gjeng ansiktsløse anonyme, da blir liksom noe av poenget borte.

Mvh

I forbindelse med at vi skal bytte teknisk plattform for forumet vårt, har vi for tiden en diskusjon om i hvilken grad (og hvor) vi skal tillate anonymitet. Har skrevet litt mer om det på slutten av denne tråden:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143424674

Tar med innspillene dine inn i denne diskusjonen, om du (eller noen andre) har flere synspunkter rundt dette med anonymitet er vi veldig takknemlige for flere meninger :-)

Hilsen Kari

Annonse

Jeg synes at småtrollforumene fint kan klare seg uten en anonymknapp, men forum som f.eks Kranglesiden, Navnedebatten og Bli Gravid godt kunne hatt en slik mulighet. Kranglesiden har jo blitt rene syklubben uten anonymknappen, all kranglingen skjer på Anonymforumet. Mens forum som f,eks Bli gravid og Navnedebatten er det naturlig å ønske seg en mulighet for å kunne være anonym- hvis man f.eks ikke ønsker å røpe et navn til andre kjente på forumet, eller ønsker å skjule for "omverdenen" at man prøver å bli gravid, opplever SA/ MA osv.

Jeg også mener at anonym knapper ikke hører hjemme på disse to forumene. Derfor synes jeg det var så rart når jeg så den på småtroll 1-2 år.

Men nå er den jo borte, og bra er det:)

Men nå ser jeg jo til min skuffelse at den ikke har blitt fjernet, men er blitt lagt til på Småtroll 0-1 år:(

Og det var jo ikke det jeg mente, mente vi ikke trengte noen anonym knapp på noen av de forumene.......men det er nå min mening da!!!

Takk for innspill! Vi ser at det er flere som mener at man ikke trenger anonymknapp på "vanlige" forum.

Vi skal diskutere det litt videre når resten av folket her kommer tilbake fra ferie. Det er meninger både for og imot, så vi kommer nok garantert til å skuffe noen uansett hva vi kommer frem til - men skal ihvertfall love å gjøre en grundig vurdering!

Hilsen Kari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...