Gå til innhold

Hva er det styggeste navnet du har hørt? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

11:22 Var ikke ment som mobbing, bare for morro skyld og om du er hårsår og ikke takler om navnet på barna dine kommer opp her, så burde du kanskje la være å klikke deg inn på slike debatter?

Og HI er en ung/voksen dame på 26 år;)

Hi, at jeg mener dette er mobbing betyr verken at jeg er hårsår eller at mine barns navn er her.. Jeg synes det er en tåpelig ting å lage et innlegg om og jeg synes det er mobbing. Og jeg klikket meg inn for å se hva innlegget dreide seg om.. er litt metal alder 5 år å hoppe rett i forsvar og anta det du gjør bare fordi du får en tilbakemelding som ikke følger opp "morroa"

Av det jeg så er ikke navna til barna mine nevnt, og om så hadde jeg driti i det, jeg bryr meg nemlig ikke om hva andre skulle mene om navnevalg, men jeg synes fullt ut at dette er mobbing allikavel og forstår ikke hvorfor du velger å lage et slikt innlegg.

Hmm.. Jeg er ikke superfan av f.eks. Trude, Rønnaug, Målfrid, Jacoba og Signhild . Mellomnavnet mitt er Terese og det er heller ikke vakkert;)

Av guttenavn er jeg ikke så glad i f.eks. Hermann,Harry, og Njål...;) Liker heller ikke så godt sånne navn som Trym, Tord, Ask, Gard, Brage, Brynjar osv...

Dette er nok ikke de styggeste jeg vet om (langt ifra faktisk), men helt klart sånne navn som jeg ikke hadde valgt til barna mine;) Men smak og behag heldigvis..:)

Kevin Andre

Alle omstokkinger av dobbeltnavn som egentlig passer sammen på Sunnmørsk vis- Ole Per, Hugo Frank osv....

Wanna-be-spesielle navn, som foreldrene tar i et panisk forsøk på å gi barna et spesielt, men så ender de opp i klasse med tre andre som heter det samme.

Bob Kåre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...