Gå til innhold

Jeg bare lurer på hvor lenge en bil kan stå ferdig på verksted uten å...

Anbefalte innlegg

bli hentet?

altså jeg vet at den må bli hentet da folk har penger men er dte noe grense på uker/mnd på hvor lenge den kan stå der?

det gjelder ikke oss men en vi kjenner som lovte oss lånebil men har ikke hentet den ut fra verksted fordi han sier han ikke fått lønn osv..og lønningsdagen var den 15. samma for oss jeg bare lurte egentlig for nå har denne bilen stått der i snart 5 uker uten å bli hentet

Fortsetter under...

Åja, har ikke svigerfar hentet den ennå?

Det er vel helt opp til verkstedet det. Regningen går nok til inkasso før noe skjer. Så kommer vel inkassoselskapet og tar bilen.

Kommer ann på avtale mellom verksted og eier av bilen. Vi måtte få vår til verkstedet, og da sa samboeren min i fra at vi ikke får hentet den før midten av april (levert starten av denne mnden) og dette var greit for verkstedet. Blir en ekstra summ på 200 kr for oss å betale, men den er grei :)

okey. han sa til verksted at han får lønn den 15 men det viser seg bare jug og han bruker heller penger på annet enn hente ut bilen som han lovet oss..derfor jeg lurte hvor lenge den kan stå der.før det skjer noe

hi

Hva? Skal bilen dere stå på verkstedet i 9 mnd?? Det må jo være en skriveleif:) Om det virkelig var seriøst ment så lurer jeg litt på hvorfor det hastet sånn med å få bilen på verkstedet når dere tydligvis ikke har bruk for den likevel...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...