Gå til innhold

Til dere som har flere barn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det 9 år mellom 1 og 2. Men mellom 2 og (3 som er i magen) blir det bare 13 mnd. Alle har samme pappa;) Vi var ganske ung når vi fikk nr. 1 og har tatt utdanning i mellomtiden, og tiden gikk fort. Når vi skulle prøve på nr. 2 ble jeg ikke gravid, så her er de to siste IVF babyer.

Annonse

Er 16 mnd mellom 1. og 2. mann, blir ganske nøyaktig 7 år mellom 2. og 3. mann. Syns det er litt mye selv, men når jeg tenker på hvor mye kjærlighet, oppmerksomhet og glede mini kommer til å få fra storebrødrene, som har ønsket seg en lillebror/søster lenge, så syns jeg det er flott med en "attpåklatt"! :D

Annonse

Mellom de 2 eldste er det ca 2 år. De er 4 og 6 år når nestemann kommer i mars (hvis alt går bra).

Mellom nr 2 og 3 blir det altså 4 år. Gleder meg til å få en liten igjen nå når de andre er blitt litt større, så kan jeg kose meg hjemme med babyen mens de største er i barnehage og på skolen på dagtid.

Mannen har en fra før så mellom han og vår felles sønn er det 5 år og fire måneder. Mellom vår felles sønn og neste blir det ca.15 måneder. Om min termin stemmer sånn noen lunde. Så her er det litt variasjon i aldersforskjellen, og noen vil vel si at de to minste kommer tett. Men mannen kjenner litt på at han vil ikke bli så mye eldre før han sier seg ferdig. Jeg igjen (ni år yngre) har litt bedre tid, men sånn ble det denne gangen.

Men hvor mye er det mellom dine da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...