Gå til innhold

Til dere som har hatt SA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke mer enn 2 uker på vei da jeg mistet, blødde vanlig (som en vanlig mens) bare med litt klumper og slim(beklager detaljer). Hadde litt vonde menssmerter et par timer når det skjedd, etter det var jeg helt "normal" igjen.

Jeg hadde det som sagt veldig lett siden det var så tidlig

Jeg følte meg elendig, som en blending av influensa og kraftig mens i to til tre dager. Da blødde jeg også mye. Deretter var det omtrent som slutten på en vanlig mens som varte litt lenge. Jeg blødde totalt i 6 dager.

Må foresten også nevne at jeg ble gravid igjen med en gang og da gikk det bra. Håper det går greit over for deg og at du også blir raskt gravid igjen.

Ehh..om man er 2 uker på vei så er man jo faktisk ikke gravid enda, det er da man har eggløsning. Det er når man er 4 uker på vei at man normalt sett kan teste positivt og ellers (for noen) få tegn på graviditet. Om man "mister" før den tid regnes det som ordinær menstruasjon. Og selv ved 4 uker vil man ikke oppleve "aborten" som noe annet enn en menstruasjon.

Jeg har hatt to SA, en i uke 8, en i uke 11. Ved begge hadde jeg moderate til sterke smerter mye lengre enn jeg skulle ønske. I uke 8 var det vondt i 3 dager, blødningen stanset etter en uke. I uke 11 var det smerter i ca en uke, blødningen var over etter 12 dager.

Håper det går bra med deg.

Annonse

ehhh... mente selvfølgelig 4 uker! sier to uker fordi det er det som for meg blir mest korrekt!

og du har selvsakt abortert flere ganger i uke 4 og kan dermed si at man ikke opplever annet en vanlig menstruasjon!!??

Fikk positiv test ja, og jeg mistet, og Ja jeg merket det!

Slutt å uttale deg og ting du tydeligvis ikke vet noe om

Har to SA bak meg. en i 12 og en i uke 5.

Den i uke 12 hadde jeg store smerter, den dagen jeg mistet var det som jeg fikk veer. de kom i takt og alt. blødde ekstremt mye, og holdt vel på i 4 uker.

I uke 5 hadde jeg vonde magesmerter, så blødde jeg en del. Men det varte like lenge som en vanlig mens periode.

Ble gravid 2 uker etter jeg mistet den og den gang gikk det heldigvis godt.

Huff, trist å høre at du også har opplevd å miste. Selv mistet jeg i uke 5, ca. Vanskelig å si da jeg har veldig ustabil syklus etter ammeslutt. Jeg ble gravid igjen ganske kjapt etter at jeg mistet, her er det snakk om noen uker. Selve SA'n opplevde jeg som en litt kraftig mens, og den varte i et par uker - med veldig lite blod den siste uken. Håper du også får en ny spire snart. Det skader ikke å sjekke hos legen om alle "restene" etter aborten har kommet ut. God bedring og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...