Gå til innhold

finnes det en mellomting mellom skum/gele og vokks?? til håret...

Anbefalte innlegg

jeg har langt hår, men har klippet det en del kortere enn det var, og det har da blitt litt fall i det..

nå har jeg lyst å fremheve disse fallene litt... hehe.

Men med voks blir det så fett, og skum går ut så fort en tar i håret, og gele blir altfor stivt.....

hva anbefaler du?

Fortsetter under...

Scwarzkoph (sikkert feil stavemåte, men du vet nok hvem jeg mener) de har en hårspray i en rosa/gul flaske. Denne gir akkurat passe hold uten at håret blir kjempestivt og ekkelt. Enkel å børste ut også!

Jeg har altfor glatt hår og det eneste som funker for meg er å gjøre det litt mer "trått". Alt av mousse, gele og hårspray detter bare sammen etter en halvtime Saltvannsspray har vært redningen her. Ikke noe hold, men håret "holder" seg selv mer når det ikke er så glatt. Kjøper min på H&M, rett og slett ;-)

tihi... nå måtte jeg le litt, skjønne deg, ikke bruk voks eller gele i "langt" hår, hvis du har fått fram ditt naturlige fall er det produkter du får hos frisøren for å framheve dette, gå til din nærmeste frisørsalong så finner de produkter til deg. voks/gele/paste osv er til kort hår. å hårspray er til hold, med skum får du mer volum og den kan også få fram fall, men det er ikke særlig betydelig, håper dette hjalp :) lykke til :)

Jeg har halvlangt hår, og bruker paste - det går fint an! Tar i når det er vått og lar det lufttørke, også tar jeg i litt mer ved behov når det har tørket - da kommer fallen/krøllen fint fram :) Kms paste er favoritten.

Bruker iblant skum også, men syns det er litt vanskelig å ta helt rett mengde, enten blir det for lite eller så blir det litt for mye og det blir stivt her og der.

Har du lengre hår enn til skuldrene kan kanskje saltvannsspray el.l. fungere? Spør hos frisøren :)

Gå til frisøren, de har mye å bruke.. Kremer, skum, mye paster og serum som kan brukes!

Sebastian har feks en paste type som kan brukes.. Trur den heter Matty putty om jeg ikke husker helt feil.. men er den som kan også føne på for å fremheve krøll og fall.

Sebastian har også et skum som hetter mousse forte som du kan bruke å fremheve.

Ellers har Sexy hair en krølle krem som er fin å klemme inn i fall/krøll..

Hilsen en frisør

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...