Nr5påvei :) Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hei :-) har idag vært til akupunktør i Kr.sand hvor jeg fikk beskjed om at siden jeg er 38uker på vei så trengte jeg ikke modningsakupunktur men heller akupunktur som gir fødsel.. Aldri hørt om det men det murrer noe jævlig hvertfall nå i ettertid, så håper på fødsel om ikke mange dagene :-) fikk 6 nåler hvor 4 av de var det strøm i :-/ ikke ubehagelig vondt men litt sånn vondt vondt. Legger ut internett siden hans hvis andre Kr.sand damer ønsker akupunktur :-) http://www.simonsenakufys.no/ 400kr første gang å 300kr pr gang etter... Ikke lang ventetid heller :-D ringte 09.30 i morges å fikk time kl 14.00 :-D :-D
Nr5påvei :) Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2011 Så ikveld skal vi ha litt sengekos for å se om det blir mer fart på sakene :-D mine andre 2barn kom foresten i uke 38 etter flere modningsakupunktur timer :-D
zombie2be Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 oioi;) har tenkt litt på dette om det kunne vært greit å prøve.. hvordan var dine to første fødsler?? tror du det hadde noen effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå