Gå til innhold

Tror dere damer som er sammen med en plastikkirurg...

Anbefalte innlegg

Blir presset til å holde seg perfekt? Altså ikke få noen utseendemessige skavanker, holde seg slank, unngå aldring osv. Har en kollega som er gift med en. Hun er 40 år men har ingen tegn til ryker bortsett fra noen bittesmå fine linjer under øynene. Hun er sylslank, bruker masse dyre kremer, kler seg lekkert og ser smashing ut i bikini. Hun har født tre barn. Før hun giftet seg var hun mer en grå mus som alltid gikk i jeans og store t-skjorter. Tilfeldig?

Fortsetter under...

Jeg føler hvertfall ikke noe press for det :) Mannen min jobber med å gjøre kvinner og menn mer tilfreds med seg selv, han hjelper de til å føle seg stolte over egen kropp og eget utseende. Men det er ikke dermed sagt han forventer/krever noe av meg. Jeg er meg selv, løper gjerne med joggebukse og en utslitt genser hele dagen, setter håret i en strikk da jeg ikke gidder å gre det hele tiden, og kan gå dager mellom sminkingen, har 2 barn, konsentrerer meg om de først og fremst, og det setter mannen pris på. Skal vi ut blant hans kolegaer, eller jeg stikker innom jobben under permisjonen, så sier det seg jo selv at man tar seg penere ut, vi har trossalt en manns status å bevare :) Jeg gjør hvertfall ting ut av fri vilje, ikke fordi min mann forventer det.

Han liker faktisk å komme hjem til meg, som er meg selv, etter en hel dag med pasienter :)

Nå er det jo forskjell på en plastikkirurg som jobber med estetisk eller rekonstruktiv plastisk kirurgi da, regner med du mener førstnevnte.. Tror egentlig ikke det har så mye å si jeg.. Flott for venninna de at hun ser så smashing ut da!

Selv er jeg gift med en leder innen idrett, ikke noe press på trening og kosthold fra han akkurat, selv om man kanskje lett vil tro det,akkurat som det du tenker ifh til å være gift med en plastiskkirurg.. til syvende og sist er det jo en jobb,man er nødvendigvis ikke overfladisk/setter høyere krav av den grunn.. Har du noen gang spurt henne? Kunne jo vært interessant siden du lurer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...