zassy☆ Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hehe, ja da er jeg sykemeldt på 2. dagen eller noe sånt Og kjeeder meg..må være ganske rolig så er begrenset hva jeg kan gjøre..kan jo strikke, men har ikke orket enda.. har lånt en del bøker på biblioteket.. ser på serier.. noen andre som er sykemeldt og kjeder seg?
*julybirth* Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 jeg har gått sykemeldt nesten hele graviditeten..... har gjort stort sett det meste jeg pleier uten arbeidet på jobb, men dog i annen vinkling og tempo... husarbeid, byturer etc, ordne og stelle klart hjemme. noen hobbyer har ikke jeg heller, har blitt lange dager imellom, når jeg i perioder har vært veldig trøtt, men så etter noen dager s hvile så har jeg fått et skikkelig boost hehe. har bekkenløsning m gangvansker, men i det siste som har har blitt myyye bedre ))))) tror han har festa seg nedi der hehe, ligger iallefall godt nedi. nyt hvilen mens du kan, plustelig blir det hektiske både dager og netter hehe. hvor langt er du på vei ? lykke til videre på veien og håper alt står bra til !!!! klem
zassy☆ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2011 Hei. Høres ut som lange dager å gå sykemeldt nesten hele graviditeten :S Er du langt på vei nå da? Jeg er i uke 33 nå, var nettopp innlagt pga premature rier så må derfor ta det med ro pga risiko for tidlig fødsel, men skal på ny sjekk torsdag så hvis alt ser bra ut igjen regner jeg med jeg kan være i ganske normal aktivitet igjen, men akkurat nå tør jeg ikke gjøre så mye husarbeid ++. Synes det er deilig med litt egenpleie da, som å pleie føttene, skrubbe og smøre meg, nappe øyenbryn osv, men er jo måte på hvor mye jeg kan pleie meg selv, hehe. Har ikke tort å dra til byen alene enda..litt nervøs for at noe skal skje og at jeg er langt hjemmefra..Ja får vel nyte hvilen, men jeg er en ganske utålmodig person Blir også lett deppa av å gå hjemme så er litt opptatt av å aktivisere meg selv, finne på litt varierte ting, men det er vanskelig også. Lykke til til deg også
jobber med saken har klart det Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Hei:) Jeg og har vært sykemeldt en stund. Har blitt en skikkelig tv og internett slave. I tillegg har jeg lest litt bøker, besøkt venner, gjort litt husarbeid og jobbet litt på huset. Alt går selvsagt i veldig sakte:)
zassy☆ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2011 Hei hyggelig at det er flere sykemeldte her, hehe, det vises vel kanskje her inne også at jeg er sykemeldt ja, blitt mer aktiv på bim de siste dagene kan man si Lett for å bli mye internett og tv her også.Googler alt mulig for tiden Er du langt på vei da?
Septemberknøttet Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Hei! Jeg er også sykemeldt, kjeder livet av meg... Er på 1st uka med 100% og det er lite å finne på:-( Har bekkenløsning med gangvansker, er 31 uker på vei! Prøver å rydde litt og gjøre klart, møte litt venninner hvis jeg har en god dag:o) Sier gjerne ja takk til gode forslag, blir mye Tv og nett ja! Og stakkars kjærsten, ikke lett å være i full jobb med en selskapsyk gravid kjærste hjemme som maser! Håper kontrollen viser at alt er bra så du kan komme i gang med litt aktiviteter og sånn da zassy! Skulle ønske jeg kunne trene litt jeg, det hadde i hvertfall vært noe å fylle disse regntunge dagene med! Lykketil videre! Klem
zassy☆ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2011 Hei Septemberknøttet, godt at det ikke bare er meg som kjeder meg sykt mye! Har du noen tips til serier da? Sitter å googler etter "jenteserier" nå, og lurte på om jeg skulle prøve meg på "pretty little liars" har du sett den? Ja jeg tenker også på kjæresten, når han kommer sliten hjem fra jobb er jeg selskapssjuk som få og har lyst å gjøre et eller annet, hehe. sexforbud har vi også så det er ikke barebare Kan heldigvis gå litt tur da, men gleder meg syyykt til jeg kan trene igjen, blir vel sikkert ikke før etter fødsel det da.
*H* Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 jeg har vært sykemeldt nesten hele sv.skapet pga kvalme og bekkenløsning.. er nå i uke 38 og klarer så vidt å gå. men jeg er personlig trener og instruktør, og vet derfor hva jeg kan gjøre av trening uten at det blir verre; så for min del har det blitt endel riktig trening. ting tar lenger tid enn vanlig, så det å ta banen/bussen til og fra trening tar i grunn ganske lang tid . ellers sover jeg MYE, så timene på dagen (typ 12-15) går med til soving, om jeg ikke har kaffeavt med venninner... og nå på sommern er jo alle borte på ferie mens jeg sitter her med reiseforbud ... *syyt* er en racer på TVen om dagen, tar opp det jeg kan på getboxen, sånn at jeg har et lager å gå på haha.. men så har jeg en på 3 år fra før av, sånn at jeg har jo alltid noe å gjøre finne nye møbler på finn.no som jeg sender mannen til å hente og bære, finne gode kjøp på ebay (kan jo fort bli dyrt da, men ebay KAN faktisk ta mye tid ) tar litt av den ledige tiden... og egenpleie, som neglfiksing, hårkurer osv.. ..
zassy☆ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2011 Hei *H* JA alle drar på ferie her også nå og vi må bare være hjemme Fikk lov å dra hjem fra sykehuset bare fordi vi bor så nært så må pent holde oss her også, utrolig kjedelig! Hadde jo tenkt å ta en siste kjærestetur mens vi fortsatt bare er to. Skjønner du har litt å drive på med da hvis du trener og har en liten fra før Ikke tips meg om nettshopping da, skummelt! hehe..sover faktisk bort en del av dagen jeg også bare fordi jeg ikke gidder å bare sitte her og kjede meg..men får merkelig nok fortsatt sove om natten også så trenger vel den søvnen. Kjenner at jeg gleder meg til kontrollen på sykehuset bare fordi da har jeg noe å gjøre den dagen, hehe. Ellers går jeg bare å venter på helg for da er kjæresten også hjemme og da er det mye bedre
jobber med saken har klart det Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Ja, stakkars menna våre:) Jeg er så selskapssyk at jeg ringer han titt og ofte:) Og han tar alltid tlf:) Lever livet mitt gjennom han:) I tillegg holder vi på å pusse opp huset. Tragisk at det er så lite hjelp i meg:( Men i dag har vi startet å henge opp skyvedørsgarderoben:) Deilig at det går litt fremover:) Men nå er det tid for Greys:)
*H* Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 haha det første mannen min sier når han tar telefonen nå, er "ER det noe VIKTIG???"... bah så kjedelig han er jeg synes jo det er dritviktig, at en tilbakestående dame på bussen satte seg ned rett ved siden av meg da jeg skulle til å plukke opp datteren min fra vogna og sette henne ned sammen meg, og dermed måtte kravle over hun dama med magen og med dattera mi på armen; men han syntes det var helt unødvendig å ringe han om, og bare la på... HAHA.. men heldigvis har jeg jo noe å gjøre da, så jeg går vel ikke på veggen med det første, om ikke lillegutt kommer ut snart. DET er til å bli gæærn av, å gå å vente og ikke kunne planlegge når det skjer! skulle så gjerne hatt et sikkert tidspunkt å skrive i kalenderen ...
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2011 Hehehe! Ringer faktisk ikke kjæresten min jeg, tror jeg skremte han litt mye ei stund med telefoner, særlig en dag da han ikke hadde hørt den og jeg ringte kanskje 5 ganger, da var han stressa da han ringte tilbake og unnskyldte seg såå fordi han ikke hadde sett det og var livredd for at det var fødsel! Men da hadde jeg også smerter og ble skremt av at han ikke tok den! (gikk over da) Så nå har han byttet ringetone og tar den ved første ring hvis det er noe, men jeg sender mest melding for er redd for å uroe han for mye også MEN hadde det vært en tilbakestående dame på bussen så kan det jo være jeg måtte ha ringt, tihi! jobber med saken har klart det: Pusser dere opp hele huset?? Høres slitsomt ut å ha så mye annet å gjøre i tillegg og å føle seg litt ubrukelig ja. Men dere får det vel flotters! skyvedørsgarderobe ønsker jeg meg også *H* JA det er det jeg blir gærn av også..å ikke vite om fødsel kan bli i morgen eller om 8 uker liksom.. blir så urolig av det og liksom bare gående og vente da..nå er jeg liksom forberedt på tidlig fødsel så kommer til å bli en laaang høst hvis det viser seg at jeg går helt til termin eller over likevel. I dag sto jeg ikke opp før 12 da :-D Kjempeglad da jeg våknet og så at det var så sent, hehe! Men har jo vært oppe på do et par tre ganger i løpet av natt/morgen, og var syykt sulten da jeg våknet. Nå skal jeg epilere leggene og ta hårkur og ansiktsmaske, og så gå en tur å å kanskje kjøpe middag. dagens plan Hva gjør dere i dag?
jobber med saken har klart det Skrevet 20. juli 2011 #13 Skrevet 20. juli 2011 Hei Zassy:) Planen er å pusse opp nesten hele huset. Har holdt på noen år, så vi har fått gjort litt:) Det neste steget er å total renovere kjelleren... heldigvis er mannen min super handy:) Planen i dag ja.... jeg skal sortere noe verktøy, henge opp klær, rydde litt og lage middag... juhu... for et spennende liv:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 Nå må du kaste deg over strikketeeppet Zassy!! Hehehe Jeg er nesten ferdig med genseren til matrosdressen Bare 1 arm igjen. Kjeder meg mye jeg også, for jeg klarer ikke noe. Blæææ
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #16 Skrevet 20. juli 2011 jobber med saken har klart det, så heldig du er som har en handymann da Her kan vi stort sett like mye, og det er ikke så mye hehe, veldig greit å slippe å leie inn hjelp osv, dere sparer nok massevis på det! og så er det sikkert gøy å ordne selv også? Ja dagen er like spennende her, hehe..har brukt en evighet på å dusje og kle meg, ble rent anpusten! Nå skal jeg gå på butikken så snart håret tørker og jeg har fått igjen pusten, bare litt over en time til kjæresten kommer hjem, juhu :-D hehe. Petrine +spire=❤ jaaaaada..hehe..jeg kommer ikke i gang..jeg orker ikke ta det ut av posen en gang..uff Men jeg tenker mye på det, hehe, og hvor gøy det hadde blitt å bli ferdig..ser for meg at det ligger der halvferdig om ti år også, Neida..kanskje jeg kan ta det ut av posen i dag..og se litt nærmere på det i morgen :-D Så rask og flink du er! Strikkeracer du. Du må legge ut bilde, høres supersøtt ut med strikket matrosdress :-D I morgen skal jeg til legen, jippi, da skjer det noe og så blir det utrolig spennende å høre om det har blitt noen endring.
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #17 Skrevet 20. juli 2011 pfffffttt!!! Det er ille nok at jeg må se litt på det når samboeren er hjemme Det er jo sååå kjedelig! Like kjedelig som hurtigruten minutt for minutt!!! Som å se på at en blomst vokser.......... ! Men takk for forslaget, hehe!
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. juli 2011 #18 Skrevet 20. juli 2011 Heier på deg jeg hehehehe. Bare litt strikking hver dag så kommer du i mål til slutt Tja ikke noe reserfart på strikkingen her nå egentlig. Syntes det egentlig går tregt da, men er litt lei. Har vel med det å gjøre for til vanlig er jeg en reser. ) Så spennende med lege i morgen da! Håper på gode nyhetere!!
Astro - 27.07.11 Skrevet 20. juli 2011 #19 Skrevet 20. juli 2011 hehe. Jeg syntes det er helt perfekt å se på. Ikke kjedelig og mange ok kommentarer. Har det på i bakgrunnen mens jeg ordner ungenes fotoalbum =)
zassy☆ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2011 Petrine +spire=❤ Ja får vel sette i gang snart Skal oppdatere i morgen, nå er det middagstid her Astro - 27.07.11 Ja det er jo smak og behag Er bare ikke så sportsinteressert i det hele tatt. Ser bare på hjernedød underholdning
jobber med saken har klart det Skrevet 20. juli 2011 #21 Skrevet 20. juli 2011 Ja, jeg er veldig heldig som har en handy man:) Vi sparer sinnsykt masse penger på det:) Selv om det tar litt mye lenger tid.... Strikking ja... hehe jeg har leid inn nabokonen til å strikke:) Kalles kanskje juksing det da? Skulle gjerne hatt tolmodighet til det, men det har jeg altså ikke:) Men i dag har jeg vært på tur med hunden:) juhu:)
Cocopuffs Skrevet 20. juli 2011 #22 Skrevet 20. juli 2011 Hei jenter Jeg er også sykemeldt og holder på å gå på veggene her hjemme.. Bekkenløsning med gangvansker her, men bare 5 dager til permisjonen min starter. Jeg ser mye på tv også, men er en veldig utålmodig sjel,så blir fort lei! Vi burde vel slappet av å prøvd å nyte roen før nurkene kommer til verden, men er søren ikke lett
zassy☆ Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #23 Skrevet 21. juli 2011 jobber med saken har klart det: Er ikke noe strikkedame jeg heller, men har laget et helseteppe som jeg bare har igjen litt på så vil prøve å få det ferdig Har for øvrig tanter og slekt rundt meg som har laget en hel dress og en del sokker til den lille, det er koselig da, og de er jo så flinke så de er kjempefine Hei Cocopuffs Så er vi enda flere som er sykemeldte og kjeder oss ja Godt at det ikke er så lenge igjen for deg da. Ja må nesten bare slappe av..vil heller roe ned nå enn å bli risikerende å bo på sykehus og at nurket kommer til verden før hun er klar, men blir fort lei jeg også. Men i dag har det vært godt å slappe av, vært så sliten Har du det meste klart til babyen kommer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå