Gå til innhold

tenker på nr 3, når ville du satset på, hvis du hadde to sommerbarn fra før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har barn født på forskjellig tid av året og det er fordeler og ulemper med alt.

Synes aldersforskjellen er mer viktig enn når på året de er født og har timet våre fødsler etter alder.

Jeg har barn født i mars, august og desember.

Desember ville jeg nok unngått, men sånn ble det nå engang...:)

August var det beste svangerskapet, men mars har en klar fordel med at det er tidlig vår og baby er blitt "stor" til høsten og kulda kommer.

Hadde nok satset på febraur/mars/april, men for å få det til i 2012, så må du kjøre på! ;)

(Jeg personlig ville nok gått for august/september en gang til, for etter to vintersvangerskap så synes jeg det var fantastisk å være stor på sommeren :)

Mine fire er født på litt forskjellige tider av året.

Det verste synes jeg var å få sommerbarn, det var så varmt, jeg var så hormonell og klam. Men ungen hadde det enda verre, hun var så utilpass, svett og varm. Nyfødte liker gjerne ikke være nakne, men det var altfor varmt med klær..

Det beste var å få barn i januar/februar, da er det så kaldt at du rett og slett kler på ungen ull og har en god pose i vogna. Inne har ungen det perfekt på et ullpledd på gulvet, ikke for kald og ikke for varm. Når sommeren kommer er ungen stor nok til å plaske med litt vann, trives i bare bleierumpa, kan tumle rundt på gresset i skyggen av en parasoll o.l. Det var den beste sommeren med baby, når de var 6-8 mnd gamle når varmen kom. Greit å være eldst i klassen når de begynner på skolen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...