lille+desembergull<3 Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Er i uke 34 nå, og tar meg selv ofte i å være bekymret pga lite aktivitet i magen. Hun har vært rolig fra starten av, noen dager er det mer aktivitet enn andre. Men kan gå hele dagen uten å kjenne mer enn litt dulting. Noen med beroligende ord?
høstbaby2011 Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Hei du! Jeg har det HELT likens. Er selv 32+4 uker på vei. Jenta i magen er veldig rolig av seg, og jeg er ofte bekymret pga lite liv, men jordmor og jordmor på fødeavdelingen har beroliget meg med at dette er helt normalt. De sier at det er mange som opplever dette, men man må rett og slett bare godta at man har en rolig baby. Alle er forskjellige, babyer også. Man må bare bli kjent med sin egen baby og ikke sammenligne med andre, for det blir helt feil! Jeg kjenne oftest liv på ettermiddagen etter middag. Noen dagen kan det gå en helt dag med bare noen få "dult". Tydeligvis ingen fare Vi er aktive noen dager, og rolig noen dagen, akkurat som babyene våre Lykke til og kos deg videre i graviditeten!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Min lille frøken er også veldig rolig. Har båret frem 2 gutter tidligere og de har vært ordentlige sparke troll Så jeg har vært mye bekymret,men så gir hun meg et lite spark så går det over Er uke 36+2
lille+desembergull<3 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2011 Takk for fine svar! Godt å høre at vi er flere! Masse lykke til begge 2
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Godt å høre det er flere som har det slik:) Er 30 uker på vei her, å en veldig rolig jente i magen:p Storebror var også en gangske rolig baby både inni og ute:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå