Gå til innhold

Hv betaler dere ????

Anbefalte innlegg

Vi bruker ei jente som blir 16 i januar som barnevakt viss vi en sjelden gang går ut en kveld.

Jeg sjekket for en tid tilbake og flertallet sa da at di betalte 25 kr timen, jeg hadde henne for noen uker siden til og passe minsten som er 1 1/2 år. (di andre barna var på ferie hos bestemor) Gutten sov når hun kom og hadde ikke vært våken hele kvelden. Ut fra det jeg har sagt jeg betaler ble det 150 kr, men hun sa at det var vanlig men 200 kr for så lenge.....

Hun får mat, brus og potetgull når hun er her.+ at hun sitter på nett på min laptopp mens hun er her.

Hva betaler dere ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143412438-hv-betaler-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en fast barnevakt på 15 år og betaler mellom 400 og 500,- for en kveld, rundt 5-7 timer, etter at barnet har lagt seg. Hun får også brus, snop og pizza (om hun vil ha). Hun har også tilbud om å overnatte om hun blir trøtt, men betaler ikke noe ekstra for det siden jeg likevel kommer hjem til avtalt tid.

Jeg ville ikke betalt under 200 kroner nei, antagelig ville jeg betalt 400 til en ungdom som brukte en kveld på å passe ungen(e) mine.

Spiller egentlig ikke så stor rolle om man kommer hjem klokka 12 eller 2 på natta, ungdommen har uansett brukt kvelden på å jobbe for deg og skal ha betalt for det. Da må de nesten få såpass at de faktisk kan kjøpe seg noe for pengene, ellers gidder ikke dagens ungdom jobbe tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...