smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hei på dere! Har idag hatt en del mensmurringer de siste 4-5timene, skikkelig kraftige og det kom en del slim.. men no virker det som det har dabbet litt av.. har ikkje hatt mer slim nå, har masse kynnere og det murrer litt svakere.... er dette maserier? eller kan det vere noe på gang?har noen erfaring? er 18dager til termin, så det gjer ingenting om fødselen starter-for eg hadde et lite ønske om å føde litt før termin=) er sååå spent!! litt småskummelt dette med fødsel =)
heldige oss ;) Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Det kan vel kanskje være starten på fødsel, men vanskelig å si sikkert. Eg hadde det sånn i 7 timer natt til fredag, men det dabbet av på morgenen og ingenting er skjedd ettterpå. Har 15 dager igjen til termin i dag, og synes som deg at det ikke hadde gjort noe om veslejenta hadde komt nå. Vi får bare smøre oss med tålmodighet, og ta det som det kommer:) Masse lykke til ønskes fra meg til oss alle som snart skal i "ilden":)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2011 og så dabbet det av?det høres litt dårlig ut for min del.. hadde håpt at det var igang.. så du kjenner ingenting no?fekk du slim også eller bare murringer natt til fredag? det nærmer seg jo uansett fødsel for oss da=) masse lykke til hvertfall, håper me slepper å vente lenge før me har desse små gullene våres i armene=) lykke til til alle som skal i ilden snart fra meg også=)
Åse❣ Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Hei hei, jeg har 24 dager igjen, enda en god stund. Masse mens murringer og kynnere hele dagen, men ikke noe særlig slim... Har dere hatt murringer lenge eller har det staret nå? Er så spent på om lillegull vil ut før, hadde vært fint Lykke til alle sammen!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2011 eg har hatt litt småmurringer lenge, men idag har det vært skikkelig mensenvondt.. men er desverre avtatt litt no då.. men har veeeldig masse kynnere, det har eg hatt i fleire mndr, men idag har magen nesten vert konstant hard. er vel sikkert slimproppen som gikk hos meg tidligere idag,så håper fødselen er rett rundt hjørnet. håper du føder før tiden Åse=) Det er ei spennende tid dette! er det din første? det er min 2. fødte 9dager før termin sist,så håper det blir lignende denne gangen. lykke til hvertfall=)
*H* Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 jeg har også sånne ofte, hadde mye for en uke siden, men så dabba det av. i kveld var det litt, men ikke noe som gjør meg håpefull... jeg har 15dager eller no igjen til termin.. sist hadde jeg 2 dager med smårier før det PLUTSELIG satte i med de verste riene som varte i 15t før lillejenta var ute, så denne gangen tenker jeg at jeg kjenner det i gooood tid. Vil helst bare si PANG også er han her, men tviler.. så mao; it can be whatever .... men murringer er bedre enn ingenting .. det KAN jo lede til noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå