Gå til innhold

Dere som sier at legen ikke får forhindret å miste!!

Anbefalte innlegg

Det er bare bull. En veninne av meg hadde mistet 2-3 ganger før- men siste gangen hun var gravid nå så bar hun frem barnet. Og hun begynte å blø kraftig i uke 5 en gang og da gikk hun til lege vakten og fikk en slags stikkpille ting (opp i kjeden). Husker ikke hva det var. Men i allefall så Stoppet allt og barnet ble bært frem. Så det er håp selv om man nesten mister ! Syns det er teit av dere å si at man ikke burde gå til legen hvis man er i ferd med å miste tidlig. Det kan faktisk reddes--

Fortsetter under...

Det er stor forskjell på de som mister en eller to ganger og de som mister igjen og igjen. Det å miste en gang eller to anses som normalt og at man mister fordi det er noe galt med babyen. Det er kroppen sin måte og rydde opp på.

Når man går over til de som har mista gjentatte ganger er det noe annet. Da kan det være noe hos mor som gjør at man mister. At kroppen til mor rett og slett ikke klarer og holde på babyen slik den skal.

Da har antakeligvis tilfellet vært det at hu hadde forliggende morkake som skapte blødning. Da kan man få tabletter for å stoppe blødningen. De tørker blodet slik at det blir "sår" på morkaken, og blodet kommer da ikke ut.

Annonse

bare bullshit! Hvorfor tror du da at så mange er ufrivillige barnløse etter x antall aborter?? Hadde jeg vært i den situasjonen ville jeg kappet av meg benet om DET hadde gjort så jeg slapp å miste.. Forsiktig med hva du uttaler deg om hi..

De fleste av oss ønsker faktisk ikke å stoppe en abort som kroppen fikser fordi barnet ikke er levedyktig. Det er mye bedre å miste når man bare er noen uker på vei enn at barnet skal dø i magen i 8.måned eller rett etter fødselen.

De fleste aborter er faktisk fostre med så store avvik at de ikke vil bli levedyktige.

Når det kommer til de som mister igjen og igjen pga svak mormunn osv går det an å hjelpe noen.

Men en tablett som stopper en abort er den reneste fantasi, du må være forsiktig med hva du sier altså. Sjekk fakta først!

Jeg sier det jeg vet jeg. For var med veninna mi den dagen til og med. Og nei det er jo ikke noe som handler om forranliggende morkake når man er 5 uker på vei vell? Trenger vell ikke legge ut mer fakta enn det at hun har snakka med legen vell? Dere er jo helt hysteriske.. Dokumentasjon på allt. Samme med salami osv i svangerskape det. Dere skal jo følge allt etter boka selv om legene kan si at det ikke er farlig å spise. Husker ikke hva den pilla heter jeg. Eneste jeg vet er at den hadde no stoffer som forhindret det.

HI

Selvfølgelig kan morkaken blø i uke 5 og da kan man få en pille som stopper blødningene.

Å blø fra morkaken er IKKE det samme som at kroppen er på vei til å abortere et foster.

Du må ikke slenge ut slike påstander og historier når du ikke har klare fakta på hva som skjedde og hvilken behandling hun fikk. Husk: Det er mange her inne som har mistet sine spirer og babyer.

Annonse

Jeg har mistet 3 ganger. Hver gang har legene sagt att det ikke er noe de kan gjøre noe med (noe jeg også har vært klar over). Forrige gang jeg var gravid fikk jeg en VELDIG kraftig blødning i uke 12. Da blødningen roet seg litt og vi fikk sjekke med ul var der fortsatt liv. Da var det foranliggende morkake og ikke en spontanabort. Man kan ikke stoppe en spontanabort. De skjer fordi det er noe som ikke er som det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...