Gå til innhold

Uløste mysterier!! Hva tror du på? Finnes det mer mellom himmel og jord enn vi vet? Se video og døm selv!!

Anbefalte innlegg

Se hele, etterhvert får man se observasjon fra Norge også. Ca 1,40 ut i videoen.

Hva med Area 51, hva skjer der?

Nå vet jo alle at det finnes....men likvel er det ingen som "vet" noe om dette.

Dette er mest for moroskyld, men det er jo litt spennende å høre hva andre mener.

Jeg må jo vedkjenne at jeg selv synes dette er litt skummelt og spennende.. :)

Fortsetter under...

Jeg har alltid sagt at det må finnes mer enn oss! Hvorfor i alle dager skulle vi være så utrolig spesielle? Hvorfor skulle vi være den eneste planeten i hele universet (som vi ikke vet en tiendedel av engang) hvor liv kan bli til?

Jeg syns det er spennende, men også drit skummelt. Man har ingen sjangs i havet til å forutse hva dette handler om, og i hvilken grad det påvirker vår hverdag!

Haha...nå ble tv'n min svart!..

Annonse

Vet ikke om jeg tørr å se på dette jeg. tørr jeg det ? blir fort litt skremt av slike ting, fordi om jeg finner det veldig interessant. hehe.. men nå er jeg hjemme alene :P

Ha ha...Dere er lettlurte. Det der var en russisk rakettoppskyting som ikke ble varslet.

Men ja det kan helt sikkert oppstå lysfenomener vi ikke har svar på enda.

Akkurat som da de ikke skjønte hva regnbuen, lyn og torden var.

Ok, så om det så var en rakettoppskytning som ikke ble varslet, hvorfor snurret den som en spiral da?? Hvorfor har man aldri sett lignende oppskytninger før?

Hva med alle de andre lysfenomenene?

Tror du virkelig at vi er helt alene? Hva med lysfenomenet i Israel?? Du må jo innrømme at du lurer litt du også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...