Gå til innhold

lang natt på sykehuset...pjuuhhh....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg skulle legge meg igår kveld så knyttet det seg totalt i øvre del av magen og fikk verken puste ordentlig eller beveget meg.

var helt forferdelige smerter,kom inn på sykehuset og dem kunne ikke finne ut hva det kunne være,nå er det skjedd så mange ganger at jeg skulle ønske dem bare kunne hjelpe meg,men desverre ikke,jeg hadde rier,men kun maserier ettersom dem ikke påvirket til noe åpning,jeg har menssmerter konstant og det og få sove om nettene er så og si nesten umulig,babyen var stresset og ble overvåket til det roet seg igjen,heldigvis stabiliserte det seg,men det var ei forferdelig natt... fikk noe og sove på men var ikke så lett og sove med de smertene, 2 uker igjen til termin,huff,håper jeg slipper og måtte gå så mye lenger med disse takene,jordmor sa jeg hadde en cm åpning,men det var ikke forandret seg noe i løpet av natta så riene jeg har gjør ingen nytte for seg,men hodet til den lille jenta mi festet seg i natt hvertfall,heldigvis noe positivt :) er totalt utslitt,og gleder meg vanvittig mye til og få den lille babyen min til verden.

håper bare maseriene begynner og gjøre nytte for seg snart.

åssen har dere andre gravide det da?

føler jeg bare klager,men sånn er det vel mot slutten for de fleste hehe

noen som har lignende erfaringer?

jeg er førstegangsfødende så lurer jo på alt mulig :D

håper det står bra til med dere alle og babyene deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...