anna t Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hvordan opplevde dere det sånn rent fysisk? Var det mye blødning? Smerter?
Dossa :) Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Jeg hadde en exu i påsken. Fikk plutselig intense magesmerter. Helt for jævlige smerter. Ble svimmel, kvalm og besvimte. Blødde ikke noe vaginalt, men hadde veldig mye blødning i buken sa legen på legevakta, som sendte meg i ambulanse til sykehuset. Der måtte jeg operere vekk høyre eggleder og embroyet. Livet mitt hang i en tynn tråd, ble operert akkurat i tide.
anna t Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2011 Takk for svar. Det høres fælt ut, jeg er glad det gikk bra med deg. Det høres ikke ut som det er det jeg har da, jeg har blødd ganske mye, så da er det vel en vanlig sa, vil jeg tro. Er bare bekymret, for jeg har også ganske voldsomme smerter, og det er hovedsakelig på den ene siden.
gutt 95, 06 og 10. Gravid Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Hei! Er du i tvil, så sjekk! Det er en veldig farlig tilstand å være i, så bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Jeg hadde sa uke 9, var og sjekket med ul at alt var ute. 3 uker senere ble jeg dårlig, svimmel, smerter, kvalme....de mente jeg var gravid, noe jeg bestemt utelukket! Men, jeg var altså gravid i den venstre egglederen. Den var iferd med å sprekke, derav smertene. Altså var jeg i utgangspunktet gravid med tvillinger, en i livmora og en i egglederen. Så man vet aldri, selv om det selvfølgelig var en meget sjelden variant.
anna t Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 Takk for svaret. Er roligere nå, for smertene har avtatt ganske mye, og det ville de vel antagelig ikke gjort hvis det var xu. Jeg får svar på hcg-testene på fredag, tenkte jeg skulle be om en ul da uansett utfall. Vil heller sjekke for mye enn å risikere at noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå