Gå til innhold

Når slutter de å gråte om nettene?

Anbefalte innlegg

Sønnen min blir snart 1 år. Og han våkner og gråter mange ganger om nettene. Det har han gjort siden han var 8 måneder. Han snur seg på magen, og kommer seg ikke rundt igjen. Han ligger med pose, så det er kanskje vanskelig å snu seg tilbake når han har den på. Har prøvd babysafe også, men han snur seg likevel.. Helt utrolig..

Begynner å ta på disse nettene, med dårlig nattesøvn.

Fortsetter under...

Enig med de to over!

Min yngste sønn var vanskelig på natt hele første året sitt, og litt lengre enn det også. Vi brukte aldri pose eller noe slikt, men han lå i sprinkelseng. Da han var 14-15 mndr (tror jeg det var) skrudde vi av ene siden på sprinkelsenga, så han hadde frihet til å komme ut. DA ble han totalt forandret! Han var (og er fortsatt) våken stort sett en gang per natt likevel, men det ble ikke mer av disse mange oppvåkningene hver natt!

Annonse

Janei det er ikke så lett å vite hva man skal gjøre hele tiden:) Er vår første, så vi har ikke erfaringer fra før:)

Og det stemmer at posen blir vridd rundt kroppen hans. Mulig den strammer litt eksra også da, kanskje det ikke er så behagelig. I kveld skal vi iallfall prøve med bare pose på. Blir riktig spennende dette:)

Han klarer ikke å gå enda, så vi tørr ikke ta bort ene siden på sprinkelsenga enda. Vil vente litt til med det.

Takk for alle svar!!

HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...