Gå til innhold

Libero vs Pampers bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere valgt å handle av merke og hvor mye er det nødvending å kjøpe av den minste str?

Som første gangsfødende er det ikke mye jeg kan om bleier merker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset her bruker deLibero, men vi gikk over til Pampers da vi kom hjem. De gule pakkene (minste størrelsene) er ganske rimelig på Rema 1000:).

Grunnen til at vi byttet var at min eldste sønn ikke tålte Luneri og ble kjempesår av dem.

Minstemann her tåler det meste, så vi kjøper litt etter hva de har og hva som er på tilbud. Men Libero Up&Go passer ikke vår gutt. De er så korte bak, så han bæsjer langt oppetter ryggen;) Bruker derfor vanlige bleier.

Og det holder å kjøpe en pk pr gang. Plutselig er de for små:)

Skrevet

Vi har for det meste brukt Libero. Det har vært fordi vi har opplevd at pampers har en vemmelig lukt som vi ikke har merket hos Libero.

Men har hørt at Pampers kanskje suger bedre. Vi har hatt "små" bebiser som ikke har tisset ut Libero bleiene, så vi har vært veldig fornøyd med Libero!

Skrevet

Luneri = Libero;) Autokorrektur på IPhone;)

Skrevet

Tror egentlig d er mye smak og behag, så jeg ville anbefale deg å prøve litt av hvert... Jeg begynte å bruke Libero sine når storebror ble født men gikk over til Pampers sine i str 3 for jeg følte de holdt mye bedre på væske + at de er mindre stive og veldig tynne...

Skrevet

Jeg ordnet dissse gratispakkene du kan få på både libero.no og pampers.no Da får man prøvd begge og dannet sin egen mening det kan være veldig individuelt.

Vi trengte ikke kjøpe av de aller minste bleiene siden Lillepia vokste rimelig fort og prøvepakkene har mye bleier i seg.

Har skaffet det samme denne gangen også. Fikk en hel bleiepakke fra pampers. Så har ikke planer om å kjøpe bleier før han er født.

Vi foretrakk pampers til å begynne med, med førstemann men da hun ble litt større gikk vi over til Libero fordi disse passet bedre etter hvert som hun ble større.

Skrevet

Venter nr3, og velger Libero for 3 gang. Grunnen til det er enkel; jeg vil ikke smøre stumpen til babyen med unødvendig salve døgnet rundt. Og pampers bleier er tilsatt en salve.. Har jeg behov for å smøre barnet, foretrekker jeg å velge salve etter behov og hva som er/ikke er i den. Libero derimot er uten unødvendige tilsetningsstoffer.

Har også tøybleier som jeg har brukt til de 2 andre, så blir vel litt av det også.

Kjøper bleier etter behov. De vokser fort de små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...