Gå til innhold

Angående hårfarge og øyenfarge på baby.?

Anbefalte innlegg

Jeg har grønne øyne å mørke brunt hår og har en fin brunfarge.

.

Mens min kjære har blåe øyne, lyst hår, skal sies at han hadde rødt hår når han var mindte, å skjegg stubbene hans er nå røde.,

Er det noen sjangs for at gutten vår bli Rødhårete å lys?

kan han like gjerne bli mørk håra å ha grønne øyne.?

Jeg har ikke noen i slekta med rødt hår.

Håper noen har noe svar på dette:)

Fortsetter under...

babyen får nok garrantert rødt hår ivertfall og mest sansynlig blå øyne siden det alltid går hånd i hånd med rødt hår.. om han soler seg så kan det være han får din brune hud(han er garrantert å få den om du ikker etnisk norsk)

men om du vil være heeelt sikker så kan du ta en ultralyd å sjekke det ut..

og om du ikke vil ha babyen når den har rødt hår så er det nok maaange som gjerne skulle ønske de hadde en som sikkert vil adoptere den.. :)

Mannen min har også røde pigmenter, han er mørk blond men skjeggstubber,øyevipper og kjønnshår er lyse. Han har blå øyne og ganske lys hud, men blir brun om sommeren.

Jeg er mørk blond, har helt svarte kroppshår (overalt ;)) og ganske mye pigment i huden. Aldri helt "blåhvit" og får god farge i sola.

Alle våre fire barn har arvet farens hår, de er helt hvite i håret nå om sommeren. De har alle fire blå øyne og lysere hud enn meg. Men alle fire har helt sorte øyevipper og øyebryn etter meg.

Men nå må de jo sies at barn kan skifte hårfarge omtrent fra det ene ytterpunktet til det andre før de får den fargen de vil ha som voksne da..

Det kan også hende babyen får rødt hår og grønne øyne..det syns jeg er veldig vakkert!! Øynene blir så klare og fine :)

Babyen blir som den blir. Virker som om du nesten er redd for at babyen skal bli rødhåra. Men du falt jo for barnefaren som også har den type gener..så så ille er det nok ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...