Gå til innhold

Noen som har vært på Hunderfossen her? Holder det med en dag, eller burde man sette av to? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer ann på hvor mye kø det er. Når vi var det var ikke kø. Barna kunne kjøre biler så lenge de ville. Ene gangen satt de 45 min. uten å stoppe. Neste dag følte vi oss faktisk fort ferdige og forsynte. Men nå er det nok en del folk så mye av tiden vil gå til å stå i kø. Da er kanskje 2 dager passelig for å føle at en har fått opplevd litt.

Kommer litt ann på når i sesongen dere planlegger å reise, og hva alderen på barna er, men sånn generelt sett så syns jeg to dager er best! Da slipper man å stresse rundt.. mine likte veldig godt å kjøre de små lastebilene, så det gjorde de begge dager, og det var like gøy! badelandet går jo også endel tid på om det er fint vær, så kanskje en halv dag der.. Koster jo ikke så mye for en dag 2 bilett heller, så jeg ville tatt to dager!

Vi var der forrige uke, og for oss var det mer en nok med en dag. Vi var der kl 11 og dro kl 16. Da hadde vi vært gjennom hele parken, Mine barn er 3 år og 6år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...