Gå til innhold

Gave til fødeklar dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere damer kan hjelpe meg litt her. Skal på besøk til ei fødeklar førstegangsmor og har lyst å gi henne noe til oppmuntring i innspurten. Men så var det å komme på noe da, hva kan jeg gi?

Takknemlig for forslag her kjenner jeg...solskinn og fødestøv til dere som trenger det 8-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg et gavekort på hudpleier for å farge bryn og vipper, noen deilige kremer eller ei god bok!

Skrevet

jeg har sagt til samboer at jeg ønsker meg gavekort på ryggmasasje når baby er ute. Det verker og stikker noe voldsomt i nedre del av rygg den siste tiden så jeg hadde blitt kjempeglad for å knadd/knekt opp ryggen etter en graviditet :) hehe..

Skrevet

Dersom hun ikke er helt fødeklar men fortsatt her litt igjen til termin, kan fotpleie være tingen!

Ellers kan det være fint med et Mamma -blad, så hun har noe å se frem til.

Skrevet

Jeg ville blitt glad for en deilig bodylotion, skikkelig god kaffe, et par dameblader (fortrinnsvis IKKE mammablader for mitt vedkommende, men man er jo så forskjellige...) eller kanskje en god DVD. Personlig ville jeg også blitt glad for strikkegarn av god kvalitet, men det er vel igjen i stor grad et spørsmål om hvilke interesser din venninne har :-) Gavekort på hudpleie, fotpleie, frisørtime osv som flere andre foreslår er selvfølgelig kjempefine gaver, men kan jo være ganske dyrt hvis man skal betale for en hel behandling. Og kanskje litt irriterende å få dersom gavekortet krever at man selv legger på 2-3 hundrelapper for å kunne ta ut en behandling?

Skrevet

Tusen takk til dere som har kommet med forslag, gode ideer dette.

Joda hun er fødeklar med under tre uker til termindagen allerede, og enda en uke til jeg skal nedover til henne 8-)

Skrevet

Så snill du er! Jeg hadde blitt kjempeglad hvis noen hadde kommet å gitt meg gave nå, hehe. Ønsker meg veldig en frisørtime, men det kan jo bli litt dyrt, men også annen egenpleie som skrevet over her nappe/farge bryn, en god bodylotion, bok/blad, sjokolade :P Litt sånn skjemmebortgaver er herlig å få synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...